WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, March 15, 2009

SEMUA TENTANG KITA

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
kita berduka saat kita tertawa

p/s: 1st tyme aku post lirik lagu..ada cerita di sebalik lirik lagu ini. Hanya aku dan dia tahu..Allah jua yang lebih tahu atas setiap kejadian...
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

11 GENTA RASA:

EviL naQi said...

peh... ckgu layan lak..
heheeeee~

imanshah said...

huhu..layan je la sekala sekali..

ZaCkG fRiDzHa said...

ckgu....you putus cinta ke???tebiat?

imanshah said...

saje nak buang tebiat di mlam2 hari

fakhruddin said...

laa ni ke lirik lagu tu? haha
ingatkan lirik lagu apa la sangat....
takpe2 kreatif =]

iqbalsyarie said...

Macam tengah sedih je cikgu?takkan cuti2 pun sedih?laenla mcm saya blaja takde cuti.huhu..
duhai bonda...duhai ayahada..
er..slamat malam cikgu..jazakallah..

AloBoy said...

laa ingtkan aku jiwang ..rupanya dia lagi jiwang ekeke...errkk lagu sapa ni dan siapa penciptanya...

shafiq said...

lagi jewang karat cikgu ku ini.hahahaha.

seyeuri_flurxis said...

sy suke gler lagu neyh.nway, semoga apa2 yg berlaku menjadi pengajaran dan peringatan.. insya-Allah... (^_^)

zaidi sarifuddin said...

relax la ckgu.. hehe

lydecker86 said...

erk, i really love this song..wuwu..neway, salam bertandang dari saya..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget