WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, July 30, 2009

BUDAK DALAM NI..


Orang terlalu ramai di dalam sebuah bas. Tiba-tiba naiklah seorang wanita muda mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi. "Encik bolehkah bagi saya duduk?? Saya berdiri tak apa, tapi budak dalam ni...". Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut.

Kemudian lelaki itu pun mengeluarkan rokok dan menghisap rokok, lalu wanita itu itu berkata, "Encik, boleh ke encik tidak merokok? Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..." Lelaki itupun dengan tersipu membuang puntung rokok tersebut. Tetapi di dalam hatinya membara, geram betul pada wanita itu. Sudahlah terpaksa beri tempat duduk, ini dia boleh tegur pula aku yang ingin merokok. Fikiran lelaki itu ligat mencari idea macam mana nak kenakan wanita itu pula.

Kemudian, tiba-tiba angin bertiup maka terselaklah kain wanita itu, dan menampakkan pangkal pahanya yang putih melepak itu. Maka dengan spontan lelaki itu berkata, "Cik Puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh...."


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

14 GENTA RASA:

amirul said...

Salam,
Wakakakakakaka... aku suka... aku suka... keh3x...

qishie said...

adeh~


kesimpulannya:salah siapa?fikirla senndiri..
huhuhu

Tukang cerita said...

ooooooo....
18sx ni cekgu....

zai said...

Hmm..kalau kak zai mau dah kena makan bucu kasut budak jantan tu..

Moral of the story : Dont be selfish...

pB said...

aduhai ...


macam macam

eka said...

huahuahua

betul3. budak dalam tu nanti...

adeh. haha.

Cikgu Adham said...

heh heh heh... kelakar jugak

honeyamirul said...

Salam,

Ewah2! Myhubby Amirul kalau tang tu bukan main suka ye?

P/S: Kalau saya bagi buku kaki je kat mamat tu hehe...

Dj Epoi said...

Cis!!!!!!!

Lawak Sumbang Mahram nih eheheheh...
Hehehehehheheeh.......

Amboih hang Amirul........kalau BAB nih ketawa tak hengat siut!!!

imanshah said...

Amirul..bini dah marah tuh..hahaha

noorlara said...

kalau ngan hakak memang kena lefuk le bodak lelaki tu... tak malu ahhh

x'emriust said...

wakaka...mantap...

CZ's thinking. said...

amek dlm maskulin yer...

imanshah said...

ahah..ada dalam maskulin bulan nih..hehe

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget