WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, September 18, 2009

BERAYA DENGAN KERETA BARU

Insyaallah sekejap lagi saya akan pulang ke kampung untuk menyambut Aidilfitri bersama keluarga. Inilah secara ekslusif saya kongsikan (bukan nak menunjuk) bersama rakan-rakan kereta baru saya selepas hampir 6 bulan tida kereta kerana kemalangan ngeri. Honda City
i-VTEC ini secara rasminya jadi milik saya (milik bank sebenarnya) pada 16 September 2009. Alhamdulillah, saya dapat nombor plat yang ditempah.AGX 1180 iaitu tarikh hari lahir saya.01.01.80. Ini sahaja yang mampu..Doakan saya semoga selamat sampai ke Kampung Pengkalan Nangka, Tumpat Kelantan. Saya juga mendokan rakan-rakan semua walau di mana berada agar selamat sampai ke destinasi masing-masing.




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

26 GENTA RASA:

fakhruddin said...

cg, dah berapa kali tukar kereta ek? huhuhu

n@m@n said...

fuyyo..honda tuuuuuuuuuuuuuu


semoga selamat semua

ummuaimi said...

Selamat hari Raya Aidil Fitri. Berhati-hati di jalan raya. Semoga selamat dalam pemanduan dan sampai ke kampung dengan sejahtera.

Mmm.. canteek kereta.

Cikgu Adham said...

slm... adei kreta baru tu heh heh heh... mantap la demo....

muzhafar said...

semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju =)
bawak kete hati2..
kalo ngantok benti..
bgi la duet raye nanti..
:p

Batara Guru said...

huh demo ado keto rayo! keto rayo!!
bawok molek2 boh.....

Tukang cerita said...

salam cgu...wahhhh...best tu...berkereta baghu....

eh, bday kita samalah...senang nak ingat...
akak dulu pun berangan nak no plat..
AGG 1179...tapi, tak mampu nak tempah...
hahahahaa....
:)

Tirana said...

Wahhhh..beraya dengan kereta baru...Hati-hati memandu untuk pulang ke KB. Jalanraya mungkin sesak..

Selamat hariraya..maaf zahir dan batin.

xiiinam said...

Mabruk atas kereta baru...hati-hati memandu...

Semoga bertemu Ramadhan akan datang...


EID MUBARAK!!!

sonata anak kancil said...

semoga selamat perjalanan pergi dan balik kampung - biar lambat asal selamat sampai.....

hysMan.. said...

Salam Cikgu Imanshah..
Adehh..itu antara kereta faveret saye tu cikgu..Honda Civic, City & Jazz..Chantek woo.. :)
Warghhh!! ghayers akan ler gamaknya..hehe...

SALAM LEBARAN 1430H
buat Cikgu Imanshah..
walaupun tak pernah bersua muka tp persaudaraan maya ini cukup memberi makna pada saya.. Terima kasih..sama2lah kita tingkatkn ukhwah sesama saudara seislam..

Maaf Zahir Batin..
Pandu elok2 cikgu..
Ingat org tersayang.. :)

Amirul Khamil said...

wah kereta baru.
the latest,
http://tengkuroro.blogspot.com/
keep it to urself k
:)

zai said...

salam imanshah..

cewah..stail looo...tampak hebat dan kacak cam tuan die la...tahniah mesti ramai awek yang menjeling nanti..hati2 memandu yer dik....

Akak nak ucap selamat hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin kalau ada tersilap kata kat mana2..

x'emriust said...

wow bestnye keta baru...umh terbuka x nk wt ker? huhuhu

insan pendidik said...

Salam,

Wah, betul-betul beraya ni dengan kereta baru lagi. Berhati-hati semasa memandu. Rasanya orang kampung pun tak sabar nak numpanmg kereta baru tu...

YANG GAMBI said...

Salam sahabat,

SELAMAT HARI RAYA ‘IDIL FITRI
Maaf zahir batin.

Aidil Fadzil said...

Salam Aidil Fitri. Iringan doa semoga selamat sampai ke destinasi. Hati-hati di jalan raya.

SoReNsEn said...

wahhh.. lawanye keta raya cikgu, hehe!!

Aisya Humaira said...

Assalamu'alaikum WBT. Didoakan cikgu selamat sampai ke kampung halaman. Tahniah kerana sudah berkereta baru.

"Selamat Hari Raya Eidulfitri... maaf zahir & batin"~

ZaCkG fRiDzHa said...

voguenyer kete baru!!
yeringin nak naik!
hahaha
selamat ari raye!!

k.A said...

selamat hari raya
maaf zahir batin
hati2 balik kampung
:)

nazmi shaarani said...

fulamak
keta bru noh!!!!
tahniah2
meriah raya nih

imanshah said...

udin..baru keta ke-3

imanshah said...

tukang citer..murah je tempah..200

aizat said...

cekgu
kete cekgu mcm kete my mom
sebijik
hehe

yg beza no kete jela
btw
hati2 di jalan raya
ringan kete tu
btul x?

anyss said...

waaaaaa raya dgn keta baru ;)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget