WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, September 25, 2009

KENDURI TAHLIL

Semalam, 25 September kami adik beradik mengadakan kenduri tahlil arwah ayahanda di kampung. Alhamdulillah, seekor lembu telah ditumbangkan. Di sini saya bagi pihak Hajah Ramlah bt Haji Awang Teh dan keluarga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara-mara dan orang kampung yang telah membantu proses penyembelihan, melapah, menyediakan ramuan, memasak, tahlil, serta mengaji al-quran..Semoga amalan kita yang masih hidup sampai kepada roh Allahyarham..




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

8 GENTA RASA:

NuR said...

sedapnya la hai...
semoga amalan yg dilakukan diterima..aminnn...!

xiiinam said...

Nama bondamu......









Seperti namaku......


Kirim salam kat Hajah Ramlah ya...

imanshah said...

wah2 sama ye..saya suka wanita yang nama klasik..

Cikgu Adham said...

slm.. mantap demo...
teruskan usaha

green said...

amek feel raya haji plak ye..

zai said...

Salam Iman...

Laa..dah tumbang lembu seekor apasal tak buat kenduri kawin iman sekali...kang lambat pulaklah lps ni..apapun jangan lupa jemput kak zai nnti k bila dah sampai seru..

lillies said...

salam...
wah..menariknye....x pernah merasa suasana kampung mcm tu...
meriahnye..!!

3eyed said...

sy pun wat knduri kt kg ari 2..
hehehe
tp bkn tahlil..
sy knduri owg kawen..
~k.hafiz~

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget