WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Monday, October 19, 2009

SAYA PERGI SEKEJAP JE


Assalamualaikum W.B.T.. kepada rakan-rakan saya ingin menyepi sejenak dari dunia blog ni. Sekejap je jangan risau, saya pasti akan kembali..Saya bukan nak pergi terus macam sahabat blogger kita LUMUT, saya pergi tak lama..Lebih kurang 5 hari sahaja. Nun jauh ke timur saya pergi camping di Taman Negara Pahang. Apa kes nak bawak laptop, kan..Saya nak berehat dan menikmati keindahan alam di Taman Negara..Doakan saya selamat pergi dan selamat lah pulang ya. Moga bisa kita ketemu lagi..Haha macam nak pergi naik haji je pesanan tu..Bye

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

8 GENTA RASA:

xiiinam said...

Pergilah......



Baik-baik 'bercamping' tu cikgu..

Tukang cerita said...

bercoti sambil bekerja ke cikgu?
:)

Solehah said...

assalamualaikum..salam ziarah..

Cikgu Adham said...

salam... alhamdulillah.. mantap..
kawe sukakan keadaan hutan2... slmt bercuti dan selamat menikmati keindahan alam

pB said...

syok tuuuuuu

bUdAk kEnTaNg said...

moga cikgu selamat pergi dan selamat kembali..amin..

njoy ur trip..

cookie devine said...

kalau CC 5hari tuh dah kira lama.hehehehe

kirana said...

Ingatkan nak pegi mane ke! Oversea ke? Mekah ke? Afrika ke? Kat situ je rupe nyer.

Ape2 pong... semuga enjoy! Bek2 tau, jgn nakal2 kat tempat org!

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget