WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, February 17, 2010

BERSALIN KULIT

Akhirnya, BLOG HOK SENGOTI bertukar wajah jua setelah setahun 3 bulan bersiaran di dunia maya ini. Tempoh 15 bulan rasanya sudah cukup untuk blog ini tampil dengan imej yang lebih ceria dan segar. Bukan sahaja dari segi layoutnya sahaja, bahkan dari segi pengisiannya. Salah satu cabaran terbesar yang dihadapi adalah cabaran dalaman, iaitu sikap malas. Semoga BLOG HOK SENGOTI akan terus bersiaran dan dapat sedikit sebanyak berkongsi cerita bersama para peminatnya!! Haha, cewah!!Salam ceria pagi rabu buat semua!!
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

11 GENTA RASA:

sonata anak kancil said...

cewah cantik kulit baru....tapi bila nak baca tu ade gangguan bunga2an la...

insan pendidik said...

salam,

cabaran dalaman tu pun IP mengalami gak ... selmt berblog

imanshah said...

Kak Sonata...bunga2 cinta namanya tu

IP....tekadkan azam, kuatkan semangat, insyaallah kita semua akan diberi kekuatan untuk berblog

Azman Md Safiee said...

AMS:Basic Homestay RM70/night/house(2Room+2Bath) Jasin Melaka.
Sila klik http://jasinhomestay.blogspot.com

aiman said...

wahh

n@m@n said...

gelinya tgk ular bersalin kulit..hehe

bnyk shopping KL??

imanshah said...

N@m@n..tak shopping pun, kalau shopping mau tak makan bulan 3 ni..gaji lambat lagi

chekgu BaniHassim said...

huhu...
dah tukar ek??
bagus laa...

erm, nk tanye, shahnun ag ngn imanshah adalah entiti yg same??
ke lain?
konpius nih...

imanshah said...

Cg BH..akan dijawab dalam FB..(msg)

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum WBT. Comel kulit baru Hok Sengoti. Macam pernah terlihat. Em, tapi di mana ya??? Barangkali, pelanduk dua serupa.. hehe~

imanshah said...

Izzah, saya dah tukar..tak sangka sama lak, nanti dikata mencedok..haha

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget