WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, April 24, 2010

SELAMAT TINGGAL CELCOM BROADBAND


Assalamualaikum W.B T...alhamdulillah, terasa begitu lama tidak mencoretkan sesuatu dalam blog ini.. ramai yang bertanya, ramai juga yang menyapa..kenapa cikgu IMANSHAH seolah-olah menyepi dan menjauhkan diri dari dunia blog..Alhamdulillah, sempat juga akhirnya saya mencoretkan sesuatu di blog kesayangan saya ini.

Sepurnama peninggalan saya, sebenarnya saya bertapa..haha..Tidaklah, sebenarnya selain dari kekangan masa yang begitu menghambat, saya sebenarnya menghadapi masalah dengan Celcom Broadband saya..entah mengapa Celcom yang dahulunya bgeitu pantas membuat onar...lalu, dengan sedikit kekecewaan ditambah lagi dengan sifat kemalasan yang ada, maka saya mengisytiharkan perang pada Broadband yang telah saya gunakan hampir 2 tahun lamanya..

Jeng-jeng, akhirnya saya secara rasminya menamatkan perkhidmatan Celcom Broadband saya digantikan dengan Maxis Broadband. Sementelah tengah promosi saya tidak melepaskan peluang yang ada. Terima kasih buat Celcom , selama 2 tahun banyak membantu saya dalam urusan berkaitan dunia maya ini..Bukan tidak sayang, tapi bak kata pepatah melayu, Sudah dapat gading bertuah, tanduk sudah tidak berguna lagi!!!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

8 GENTA RASA:

Mohammad Aiman said...

aiya..
sudah lama x nampak rupa Hok Sengoti nih..

haha..
pakai maxis?
ok kot..

kalo nak lagi best, maxis wired.
tapi tu x sume tempat ade..
xpela.
saje menegur..
salam!

fakhruddin said...

salam cg. lama tak nampak update. mula2 saya guna celcom jugak. lepas tu 2 orang kakak saya pun guna. tapi makin lama guna, makin lembab. sakit hati pakai. sekarang ni semua guna wimax je. laju :) lagi murah dari celcom tu

Frodo Baggins said...

hahahahhaa perumpamaan tu sungguh sadis. ekekekkeke


>>____<<

shafida said...

salam berblog..saya guna p1wmax...okey ler..tapi limetrd used laaa.

sorensen said...

slmt kembali bro :)

a kl citizen said...

maxis saya selalu problem

selesa guna streamyx je

iqbalsyarie said...

Salam ziarah cikgu yg tersyg.Lama kia tak ziarah menziarah.hehe..lama cikgu tak update!selamat kembali~

bUdAk kEnTaNg said...

salam cikgu...
aduhhh,kwn baru nk tuko maxis bb ke celcom bb cikgu dok tuko sebaliknya..hehe..

bkn ape,maxis mahal wooo dulu tyme promotion mmg murah tp dah abes period mahal la pulak huhu...

tp kwn buat mase ni masih pkai lg maxis wlupn mmber2 dok goyak maxis milik yahudi.. hurmm..juz tink+ve gunakan ke arah yg betul.. insyaAllah.. ;)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget