WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, September 12, 2010

SOSILAWATI DAN 3 YANG LAIN MATI DIBUNUH DENGAN KEJAM??


Berita Niteline TV3 (12 a.m) melaporkan Sosilawati dan tiga yang lain berkemungkinan mati dibunuh dengan kejam dimana mayat mereka telah dibakar!



Benarkah berita itu? Saya sendiri tidak menonton siaran berita niteline sebentar tadi. Namun ada beberapa blog yang sudah menulis tentang perkara ini. Kalau benarlah berita yang saya dengar ini, makanya ianya merupakan satu tragedi yang amat menyayat hati, di saat seluruh umat islam menyambut hari kemenangan pada syawal yang mulia, berita yang menyayat hati pula akan terpampang di dada-dada akhbar dan televisyen.


Saya tak dapat bayangkan bagaimana seluruh ahli keluarga mangsa menerima berita ini. Apapun, jika benar berita ini, diharapkan pembunuh yang kejam itu tidak terlepas dari hukuman yang sepatutnya..Takziah buat semua ahli keluarga mangsa...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

5 GENTA RASA:

luahfikiran said...

SALAM,
APAPUN, LF UCAPKAN TAKZIAH DAN AL FATIHAH.

a kl citizen said...

memang menyedihkan sekali

Dinas Aldi said...

Memang dahsyat kejadian ni, terkejut betul bila akak tengok Buletin Utama tadi. Walaupun dah ada pengakuan, kena tunggu ujian DNA dulu.

Azmi said...

dah sampai ajal..
tu la kan.kaya sangat pun susah..

Azmi said...

tanpa belas...
kejam betul...
gerum dengar cara dibunuh

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget