WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, November 5, 2010

GIVEAWAY DOMAIN FROM MELROMEO.COM


Masa di Kelantan aku di tag oleh  AZMI BUDU MASIN untuk turut serta dalam contest yang dianjurkan oleh MELROMEO.COM. Jadi sebagai tidak menghampakan member-member kan, aku nak cubalah contest ni. Manalah tahu, tuah ayam nampak di kaki, tuah aku sapa yang tahu. Hadiahnya sebuah DOMAIN..Haha teringin pulak ada domain sendiri. Alah tuan Melromeo, pilih aku yek..Haha tak malukan. Apapun mudah je kalau kawan-kawan nak sertainya..Caranya, copy dan paste pada blog masing-masing kat bawah ni..

GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM
Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS


MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM

Kepada kawan-kawan yang ditag tu, kalau boleh meriahkanlah contest nikan.. Ok bye

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

14 GENTA RASA:

azzey said...

All the best yeah!

p/s: slm ziarah & slm kenal

Mohammad Aiman said...

aiman mana?

imanshah said...

aiman amri lah..haha

Mohamad Fairosza said...

bukan aiman zain ke??hehe..(refer kt fb aiman =))

good luck imanshah..

imanshah said...

aiman zain tu bajet..

haha tq

ibuintan said...

semoga berjaya... mana tahu tuah badan kan

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..aku tak kena tag dgn ko huhuhuhuh

imanshah said...

ibuintan, tq

imanshah said...

rom, ko dah ada domain kan, ni nak bagi kami yg takde ni

nabilah_2908 said...

good luck...!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SELAMAT PENGANTIN BARU

bUdAk kEnTaNg said...

sapekah budak kentang itu??
huhuhu..
simple je contest nih..
akan kwn buat sat lg..
tq cikgu... hehee

imanshah said...

Nabilah..TQ

imanshah said...

Budak Kentang..mana tahu kan kau lak yg menang

imanshah said...

Budak Kentang..mana tahu kan kau lak yg menang

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget