WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, December 10, 2010

KEMENANGAN TAK TERDUGA...PICTURE OF MY LIFE CONTEST

ALhamdulillah, berkat malam jumaat..pulang dari Malam Tautan Memori 2010, aku dapat satu komen dari ARETIKZ  mengatakan keputusan contest yang dianjurkan olehnya di blog beliau  telahpun dikeluarkan. Sungguh, dengan bermalas-malasnya aku menjenguk blog beliau. Tiba-tiba satu adegan yang ingin dilihat berlaku. Entri aku yang INI dicatatkan sebagai pemenang tempat ke dua. Sambil menggosok mata seakan tak percaya pula. Maklumlah aku bukan senang nak join contest. Dah banyak contest yang dianjurkan, dah berpuluh-puluh tag yang aku dapat. Jarang aku ambil pusing. Namun contest yang ini memiliki kelainan. Apapun, terima kasih buat adinda AZMI yang mengajak aku menyertai contest ini. Hadiahnya bolehlah tahan, RM 100. yalah seratus ringgit sapa nak bagi kan. Apapun terima kasih buat ARETIKZ serta panel juri yang bermurah hati memberikan kemenangan kepada aku, walaupun sekadar tempat ke dua. 

Keputusan penuh


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

48 GENTA RASA:

sekamar rindu said...

salam....


tahniah buat cikgu...saya ingat lagi artikel cikgu tu..

h A n Y S said...

rm100?! utk tempat ke-2 je?
wow!
tahniah! rezeki.. ;)

btw, tiba2 teringin nak makan pizza, siapa ye nak belanja..?
ekekeke..
;p

Fakhrur Razi berkata said...

woahhhh
RM100 lagi masyukk!!
congrts cikgu ;D

eszol said...

mmg patut pon menang kalau da cerita ngeri mcm tu

pasni x pyah bwat cerita ngeri lg

btw,tahniah!

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

alhamdulillah, rezeki di hari yang mulia ini..:)

Tahniah!

IMANSHAH said...

Sekamar Rindu

Sama2 ya..

IMANSHAH said...

Hannys

Boleh2, jemput2 makan pizza..tapi bayar sendirilah..hahahaha

IMANSHAH said...

Razi

itulah kata orang, habis duit untuk bantu orang, allah bagi pula rezeki dengan cara lain

IMANSHAH said...

Eszol

eh takleh ke??nak wat lagi manyak

IMANSHAH said...

Ustaz Razak..Thanks btw

su said...

wahh tahniah!

~slmt pagi~

:)

IMANSHAH said...

Su

Selamat pagi, terima kasih ya

Pn Kartini said...

Salam:)

Tahniah.!!
Tumpang happy ni..:)

Citarasa Rinduan said...

cikgu...berkat hari jumaat, ayu tumpang berlinangan air mata kegembiraan.

tahniah yer..
hadiah syer sama okey tak?

PS: hari nie cikgu ada program kan?...rajin2 update yer..karang saya update ttg rombongan cik kiah..hehhehe

Afida Anuar said...

Clap...clap...clap..clap..

dapat hadiah apa? takmo share ka? hehe...

Iman, alhamdulillah walaupun sedemikian rupa keadaan kereta, Iman masih lagi dipanjangkan umur. Saya juga pernah mengalami kemalangan kereta 2 tahun yang lalu (nak bagitau jugak ni..hehe)....tapi rupa kereta saya tak seteruk iman, dan alhamdulillah tidak mengalami sebarang kecederaan serius. Pengalaman... bila diingat2 lagi sekarang, seriau juga dibuatnya untuk menekan pedal minyak tu..

sonata anak kancil said...

tahniah !jommmm share sikit RM tu...

Aretikz said...

Salam..
Tahniah wat iman.. jangan lupa submit numba acc yek.. nanti ada yang dapat hadiah atas blog sahaja.. hehe.. apapapun.. thanx 4 join ^_^

SiNoMoSa said...

Salam Iman,

Tahniah! Tahniah! tahniah!

mR.sYaH said...

wah! tahniah cikgu..
nak buat per seratus tu?? hehe..

sahromnasrudin said...

tahniah!!! apa adiahnya???

ibuintan said...

tahniah, tak sia-sia kluar gambar kaki..

kalau ibu jadi juri dapat 1st tu.hahaha

khaifaiz said...

Tahniah cikgu.. cikgu memang layak.. heheh

gabbana said...

woah dah pandai masuk pertandingan la pulak skang ni. pas ni boleh masuk pertandingan kanak-kanak ribena la pulak..? hihihi..

p/s: kelakar tgk komen2 kat atas nih. sume tanya nak bwat pe ngan duit tu.. ^^"

Amy Syaquena said...

As'salam...

Tahniah cikgu..

fadzilah said...

tahniah cikgu!

nabilah_2908 said...

tahniah tau..!! cerita tu mmg best...buat org tertipu pun yer gak...huhu.. :P

tahniah sekali lagi... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BROKEN RELATIONSHIPS

nurkass said...

salam imah..
tahniah atas kemenangan tu..
mmg patut menang pun sbb memula baca cam nak gugur jantung..suspen..tapi tang ending tu rasa nak cekik jek..adehh..tertipu tetipah...hahaha..

Dinas Aldi said...

wah tahniah dik! dapat seratus tuh!

Muhamad Zaki Zafir said...

wow,rm100 tu..cikgu,cikgu buatlah contest kat blog ni pulak.blhla tmpg skt, drp rm 100 dpt topup rm5 pn okelah hehehe.. :P

Al said...

tahniah jgk...

Mr.Ix said...

tahniah yer......lain kali join la lagi....hehe

makdara TERdiva said...

tahniah! leh kongsi2 dgn MDT..ngeh3x

MY HEART said...

Tahniah.. ^_^..

makdara TERdiva said...

selepas di semak balik kt N3 yg boleh menang tu..baru MDT perasan..yg cikgu dah tag MDT..ampun! memang tak ingat langsung nak buat tag/contest ni..sob..sob..

teratai said...

salam imanshah,

tqvm tulis nama kak di entri ini, sebab kak dpti ramai yg ke blog kak hr ini dtg dr blog imanshah. So tqvm :)

abid_PM said...

yeay! mesti lagi bersemangatkan :)
tahniah :)

sekamar rindu said...

salam cikgu,

singgah lagi sini petang ni...

Cik SHiNJU said...

Waaaa...tahniah yer :)

ckLah@xiiinam said...

...datang intai, sementara tunggu Azan Maghrib!

deena farhana said...

salam kenal dr deena..

first time dtg blog ni..tahniah ye dah menang contest :)

noorlara said...

Tahniah adinda, boleh cuba lagi lain kali agar lebih berjaya

Citarasa Rinduan said...

singgah malam sambil bawa coklat appolo..

cikgu...penat eik...

norfaridahanum said...

tahniah..
berkat malam jumaat ye? x tahannn

Kalamhati said...

Salam Imanshah..

Tahniah!meme rezeki awok..

nunama said...

Congrats Cikgu Imanshah! :)
hehe. petanda tu suruh join lagi contest.

p/s: btw, anda di tag. hehe. buat boleh? =D

Azmi said...

hahaha...adinda azmi tumpang gembira...walaupun aku tak menag tumpang gembira..haha..tahniah!!!
ni curi2 online...aduh letih tunggu 1 page loading....

Insan Marhaen said...

tahniah, ek. bukan senang untuk menang.

yang pentingnya kejayaan itu bukan sangat uangnya, betul kan?

amirul said...

Tahniah... tumpang gembira...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget