WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, December 31, 2010

KESULITAN AMATLAH DIKESALI

Salam, menuju tahun 2011, penulis bercadang untuk bersiaran dengan wajah baru. Untuk perhatian semua HOK SENGOTI sedang dalam proses pengubahsuaian. Sebarang kesulitan amatlah dikesali. Penulis tidak bertanggungjawab atas segala masalah yang timbul jika tuan-tuan dan puan-puan terus melayari blog ini. Sekian, harap maklum!!


Kalau tak cantik, blog ini akan kembali kepada templates asal!!
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

14 GENTA RASA:

ckLah@xiiinam said...

Ahhhhhh, sulitnya....





:D

khaifaiz said...

Eh.. tak sulit mana pun.. hehe.. kte nantikan wajah baru Imanshah.. Bertambah hensem agaknya

Qamarul said...

kou pun.. time skola lum mula takmau pulak ubah.. ni dah skola nak bukak baru nak ubah.. mmg mnyulit laaa.. ha3

dah siap bgtau wer..

areteacar said...

BUATKAN TEMPLATE BARU UNTUK CIK TIKAH, BOLEH? HEHEHE...
HAPPY NEW YEAR!

nub said...

kalu yg sulit2 tu suma ok,,orait jaa
bhahaha

al-lavendari said...

pada saya ok jer .. yang penting isi.
apa-apa pun saya puji tindakan awak meletakkan follower disebelah atas. ini menunjukkan awak menghargai follower awak.

syira aka sepatu hijau said...

salam


patut pun

terkejut gakz tengok nie...


hehehe

Seri said...

sempena tahun baru. bila baru semangat boleh naik

eszol said...

alat sulit ni je yg tersuli-sulit

Azmi said...

tak ler sulit mane pom...
hahaaaa....

Pn Kartini said...

Salam :)
Selamat Tahun Baru 2011 yaa..:)

Afida Anuar said...

Rajinnya tukar...eh tukar yang saya punya sekali..errr...

PS: selamat tahun baru....dan selamat ulang tahun hari lahir yang ke..90!..hehe

Rozali said...

Asalamualaikum Iman

tahun baru..wajah baru
Insyaallah ada orang baru...amin

Wassalam

Pencacai Alim said...

azam baru..azam baru

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget