WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, February 17, 2011

AKU NAK MASUK BLOGLIST ATOK

Tengah godek-godek blog kengkawan, terjumpa satu segmen yang disertai oleh AISYA HUMAIRA. Katanya nak masuk bloglist Atok. Huhu lalu Imanshah terjah blog Atok kat SINI. Atok suruh letakkan headernya kat entri ni. Ok, untuk Atok ya.


Sesiapa nak masuk bloglist Atok, sila lah join ya. Seronok juga geng ngan orang-orang tua ni. Hehe..Masalahnya tua ke Atok. nak tengok tua ke tak, silalah terjah blog  PETUA KITA SEMUA

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

11 GENTA RASA:

Kakzakie said...

Kakak pun macam tergoda juga cikgu. Akan cuba ke sna sebentar lagi.

::FAIZ FARISH:: said...

wah

nur aisya humaira said...

Atok moden ni cikgu iman...hak2..:)

sahromnasrudin said...

jom kite join...

nyanyisunyi said...

Insyallah akak pun akan ke sana juga..

khaifaiz said...

sama2 kita meriahkannya

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

nak...

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Bolehlah join sekali ni

Amy Syaquena said...

nak join sama la..

Raji berkata said...

memang Atuk yg guna ker blog tu?
ker nama samaran jer atuk? xD

AiMaN said...

atok da masuukan blog cucu dlm blog list ke 2..maaf lambat masukkan..tq yep join..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget