WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, February 6, 2011

HADIAH HEBAT UNTUK PERTANDINGAN HEBAT

Malam tadi sewaktu pulang dari merendek mengambil angin malam, Imanshah dikejutkan dengan sekatan jalan raya. Alahai dah jam 12.30 malam pun masih nak sekat-menyekat. Ni yang malas ni sebab kereta terpaksa diperlahankan. Makin mengantuk lah sebab waktu tu memang mengantuk tahap nak tidur. Terbayang-bayang tilam yang empuk di rumah. 

Bila sampai giliran Imanshah melalui sekatan tersebut, Imanshah dimaklumkan ini merupakan operasi biasa bagi mencegah kegiatan mat rempit. Patutlah banyak motisikal yang berhenti dan pemandunya disoal. Haish, dalam hati bukanlah nak menyumpah seranah tapi kadang-kadang marah jugak pada mat rempit ni. Bila kita marah, mulalah cakap meminggirkan golongan mat rempit, kerajaan tak jaga belia lah, cikgu-cikgu tak didik lah, mak bapak tak reti jaga anak dan banyak lagi alasannya. Lalu rasanya pelajaran kita untuk hari ini sebelum cuti sekolah berakhir hari ini, cikgu nak kongsikan sesuatu dengan anda semua.

Pelajaran hari ini ialah apa kata kalau kita buat satu acara pertandingan merempit dalam kalangan mat rempit. Manalah tahu kan satu hari nanti mereka ni mampu mewakili negara dalam MOTO GP ke, Motocross ke kan. Dan Imanshah nak syorkan hadiah-hadiahnya adalah :



KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT SILA TINGGALKAN LINK ANDA DALAM RUANGAN KOMEN YE ATAU HUBUNGI IMANSHAH DI TALIAN 24434..

100 PENDAFTARAN TERAWAL AKAN MENDAPAT PELUANG MEMBUAT SURAT WASIAT PERCUMA!!!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

43 GENTA RASA:

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

ada berani ke mereka yg selalu merempit tu

Wassalam

eszol raar said...

kah kah kah

itu gambar sgt lawak cikgu

IMANSHAH said...

@eszol raar

sesuai untuk kome anak2 muda..tapi kau tak merempit, alhamdulillah

IMANSHAH said...

@Rozali

itule pasal, kot berani sahut le

Citarasa Rinduan said...

hahhahahahhahha...
gelak besor ko....

IMANSHAH said...

@Citarasa Rinduantengah hari mana bolek gelak besau2..gelak ayu sikit

Muhamad Zaki Zafir said...

rempit ni mmg xblh buat apa cikgu.makin dilarang, makin seronok mereka, sebab lagi thrill, makin mencabar.adui.

Qamarul Sahid said...

terasa aku wer...

IMANSHAH said...

@Muhamad Zaki Zafir

tulah kita yang ada kesedaran ni, pakat jaga lah adik beradik dan sedara kita

IMANSHAH said...

@Qamarul Sahid

alahai pulak dah, hang mat rempit profesional ok!!

khaifaiz said...

best juga tu.. kne jururawat cantik plak tu.. Mak aii sumpah tak mo balik.. kihkihkih

sicomot-comel said...

salam cikgu

haha..
mat rempit,ugut macam mane pown,takkan berhenti buat jadah tu selagi dorang tak kena.
tp kalau dah mati,,mmg xguna pn law nk menyesal..

IMANSHAH said...

@khaifaizcantik satu hal..kalau patah beliuk semua tulang camner..ada juru rawat cantik pun tara guna

IMANSHAH said...

@sicomot-comel

banyak doa untuk mereka

siti murni said...

owh..dah pi merendek balik lewat2 buat2 mengantuk pulak...pakcik bond tolong tahan ini cikgu....ekekek...!

hadiah2 tu patut bagi mat2 rempit tengok...

IMANSHAH said...

@siti murni
haha malam2 minggu kita meronggeng der..ngehngeh

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Rasanya takder yang berani masuk..

Mohammad Aiman said...

salam imanshah.

time saya kat 5T dulu pun, teringat bile cikgu kamariah mengajar, ade cerita pasal mat rempit.

pertandingan sapa paling cepat mati..
haha..
sume penunggang malaysia belumba2 nak mati

IMANSHAH said...

@Abd Razaktulah, masih bukak ni..adei belum lagi ada yang mendaftar

IMANSHAH said...

@Mohammad Aiman

owh beliau mmang hebat bercerita

iqbalhakimi said...

hadiah moto gp pun kalah ni..sapa brani masuk ni?..hehe

Hafriz el-Muhammady said...

hehe... sindiran maut! pasni smua mat rempit x mrempit dah. Guna mtor bwk g masjid jer...hik3

AZRUL AZMI said...

terbaik.... ni org naik moto pun boleh takut....

AfiQ said...

errkk... kejam hadiah2 tuh! hahaha..tapi, betol gak..biar diorg rasa.. hehehe..

AfiQ said...

errkk... kejam hadiah2 tuh! hahaha..tapi, betol gak..biar diorg rasa.. hehehe..

white rose said...

hahaha...
gelak di tengahari AHAD...

bagus betul idea orang yg tulis nih...

IMANSHAH said...

@white roselama cek menghilang

IMANSHAH said...

@AfiQ

itu je kot yang belum ditawarkan untuk mereka

IMANSHAH said...

@AZRUL AZMIhaha tulah, takutttnyeee

IMANSHAH said...

@Hafriz el-Muhammady

hurm, hahaha..moga2 sedikit iktibar dari entri ini

IMANSHAH said...

@iqbalhakimi

ingat Iqbal yg sahut lamaran dulu

CTE said...

bagus gak iklan tu...tapi rasanya ada ke mat rempit tegar akan berubah apabila membacanya....teringat masa kat kg dulu, jiran meninggal bila sedang merempit...dapat hadiah yang pertama ditawarkan tu...

IMANSHAH said...

@CTE

cuba jelah, sekurangnya baik ada dari takde cik CT

Mawar Merah said...

TERBAEKKLAH..... HAHAHA

qlah said...

haha . bagus2.. kasi tepek besar2 kasi semua mat2 rempit nmpk.. :)

SUZIE APAI said...

hheheee.....mat rempit hati kering wei...mesti ramai yg nk join tuuuu

Azmi said...

keh3....
man stakat ni dah brape penyertaan dah??

gadisBunga said...

batu nisan tu boleh buat ukiran nama khas untuk pemenang bertuah. ekekeke!!!!

IMANSHAH said...

@Mawar Merah

awak tak mau masuk??

IMANSHAH said...

@SUZIE APAI

haha kita tengok sapa yang kena

IMANSHAH said...

@qlah

tolong sebar-sebar kan ye

IMANSHAH said...

@Azmi

ada lah 5, 6 ketol..aku tunggu hang rempit ngan vespa hang

IMANSHAH said...

@gadisBunga

good idea GB

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget