WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, February 5, 2011

IMANSHAH PENULIS LIRIK TERBAIK!

Malam tadi sewaktu cuba mencari publisiti murahan  polisi insurans motor tetiba Imanshah terjumpa sijil ini. Walaupun kenangan ini sudah dua tahun berlalu, namun iainya tetap meninggalkan kenangan terindah dalam hidup. Biarpun tidak sehebat Anna Rafali yang menggodol secara all in one iaitu komposer, penulis lirik dan penyanyi terbaik sempena Anugerah Juara Lagu 2010. Sekurang-kurangnya bakat penulisan Imanshah diiktiraf di peringkat Negeri Perak. Walaupun hanya melibatkan pertandingan di peringkat sekolah. Pada tahun tersebut, Imanshah menggodol anugerah Penulis Lirik Terbaik bagi dua kategori iaitu lagu-lagu masri (padang pasir) dan kontemporari dalam Pertandingan Nasyid Sekolah-sekolah Peringkat Negeri Perak Darul Ridzuan.  Wah pukul habis tarak bagi can punya. Sila muak ok!!



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

42 GENTA RASA:

Cik Mus said...

bakat dah ada tu, gilap je lagi cikgu ! :)

IMANSHAH said...

@Cik Musxda artis mintak khidmat..hehehe

Cik Mus said...

@IMANSHAH hehe, untuk kepuasan diri pun xpa cikgu. Boleh isi masa lapang sambil luah perasaan pada lirik ;)

IMANSHAH said...

@Cik Musye ye btol2..setakat ni bakat jarang diasah..menulis blog je..hehehe

hysman said...

sukan boleh, sastera boleh...
dah cukup suma faktor utk djadikn suami....

sape gadis2 berkenan..
sila3 isi borang dikaunter 10...
lai..lai..lai..
hahaa..
guraw cekgu... :)

IMANSHAH said...

@hysmanwah kamu menyakat kawan ye man..haha...

siti murni said...

a'ah...berbakat rupanya cikgu imanshah ni...apa lagi..bakat yang ada jangan dipendam je..sila la asah..hehe. :)
kaunter 10 kat mana ea?nak gi ambil borang..ekeke

IMANSHAH said...

@siti murnikah kah, hysman ni..kan dah jadik usikan..weee

bakat terpendam ada sikit, bakat TERENDAM yang banyak

lillies said...

hebat tu cikgu yg sorang ni...pasni mesti dok mengarang puisi2 lak...ala2 anna raffali...hehee...

IMANSHAH said...

@lilliesanna rafali xmen la..m nsir teguih

hysman said...

@siti murni
ade kat sinun cik murni.....
nmpk tak?
klu tak nmpk sile
tnya kat abgshah yg kachak bgaya...
hehe....

ampunnn bro.... hehe

::FAIZ FARISH:: said...

lepas ni blh la buat lirik tuk aku... hehehehe (prasan Artis jap)

IMANSHAH said...

@hysmanhaha, pulak dah..tak yah amik2 borang..masuk minang je..saya tak kesah

IMANSHAH said...

@::FAIZ FARISH::no hal bro..harga kawan2 je

ckLah@xiiinam said...

Memang pemuda harapan bangsa betul lah adik akakkk ni....

(dan dan mengaku adik...ya dik!)


:D

IMANSHAH said...

@ckLah@xiiinamerk..haha bukankah makcik??wahaha

yelah, pemuda harapan bangsa ni..tapi orang tu lagi hebat, zaman mudanya berkarya masuk majalah lagi..hahahhaa

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

sinarkan bakat utk meningkatkan Islam

Wassalam

ckLah@xiiinam said...

Kali ini akakkk. Esok makcik kembali.

Hehehe


(Saja tambah komen supaya tangga carta 'tuan penasihat' tu naik sikit. Hahah)

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum wbt cikgu... Mabruq 'alaik~

Tambahan: Bolehlah menulis lirik macam Ahmad Fedtri Yahya.

ZWAN SABRI said...

wah! hebat2..
nak siiigggggggnnn..
hehe

IMANSHAH said...

@Izzah Al-Maliziyyahwsalam..insyaallah, itu sahabta seperjuangan saya di universiti, sesama kami tiga tahun..course x yang sama, tapi sama2 bergiat dalam kelab sastera usm, sering bersaing menjadi pengacara majlis di USm, sama2 masuk pertandingan bahas dan pantun..jua sama2 bergiat dalam majlis Perwakilan Pelajar. Cuma saya melenong sedikit, menambah sukan sebagai nilai tambah saya..hehe

IMANSHAH said...

@ZWAN SABRItang mana nak sain??buku otograf ke??atau kat baju??atau kat poster??hehe

Citarasa Rinduan said...

hebat cikgu abang shah kita nie..
sekarang nie hysman, murni pun dah boleh komen ala-ala buat rumah sendiri..

mai sini adik2ku sekalian...kauter no 10...di citarasa rinduan..daftar 1 borang RM10..no diskaun yer

IMANSHAH said...

@ckLah@xiiinamsila2, CkLah penasihat terbaik saya

IMANSHAH said...

@Rozaliterima kasih, insyaallah tuan

IMANSHAH said...

@Citarasa Rinduanhaha takpe ayu, biar lah, meriah sikit rumh ni..hehe seronok usik mengusik

maCy said...

selama mngilap bakat :)

IMANSHAH said...

@maCy
bakat tak berapa nak berkilat sangat, kereta je kilat..hehe

iKhRam said...

bolehlah tulis lirik lagu siti.. huhuhuh.. siti suke per lagu-lagu padang pasir

iKhRam said...

bolehlah tulis lirik lagu siti.. huhuhuh.. siti suke per lagu-lagu padang pasir

IMANSHAH said...

@iKhRammak ai...idak le terpikior sampai tahap itu..ngeh ngeh

Afzainizam said...

┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Saya menyeru kepada semua sahabat untuk sama-sama kita berdoa bagi keselamatan dan kesejahteraan para pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir.Semoga Allah swt melindungi mereka semua dari segala malapetaka dan bahaya
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ohhhhh bakat ko membuahkan hasil lahhhhh.... yup lain kali boleh dapat anugerah tokoh Maal hijrah plak.... tahniahhhh

sissyira said...

salam

dasyat tu,,buatkan satu lagu utkku boleh? bagi mengubat hati yang sudah rawang ni..

syira tag imanshah ni.


Jom Baca dan Komen--Contest 1 : Bila saya mati by sissyira

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Hadiahnya hanya sijil ker atau ada yang lain ribu-ribuan dalam cek..:)

mR.sYaH said...

cikgu tukar pic yerk.. hehe..

tahniah cikgu.. benda2 macam nilah yang akan mengingatkan kesusahan dan kesenangan kita.. eheh..

IMANSHAH said...

@Afzainizamthanks bro..hehe mana lah sampai tahap ghope itu

IMANSHAH said...

@sissyiraooo ada contest kah??baik lah

IMANSHAH said...

@sissyiraidok le ribu riban..ada le sikit..hehe..lepaslah buat minum teh tarik

IMANSHAH said...

@Abd Razakalahai, takdelah beribu riban..buat lepas minum kopi boleh le

IMANSHAH said...

@mR.sYaHahah..tukar lah profile photo..hehe

Raji berkata said...

nyanyi sikit ckgu
nk dgr gak
hohoho

DaHLia said...

wahh hebat tu...
share ah lagu tu kat sini :D
pasni mana tahu leh masuk bidang seni laks :D

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget