WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, February 10, 2011

KENAPA TAK SIAPKAN HOMEWORK?

Salam buat semua. Hari yang memenatkan. Kebasahan  dan kehujanan di stadium, terlupa nak angkat kain di jemuran..semua berserabut. Persediaan P&P yang belum selesai, minit mesyuarat yang belum disiapkan. Kadang-kadang terfikir juga, bagaimana pemimpin-pemimpin negara berhadapan dengan jadual kerja yang begitu sibuk saban hari. Mudah-mudahan Allah permudhkan jalan hamba-Mu ini.

Apapun kita layan lah gambar ni, maaf kerana saya tak berkesempatan berkunjung ke blog kawan-kawan semua. Terasa mahu MC sahaja esok, namun apa kan daya ada tujuh  waktu esok. Akan gagahkan jua diri.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

57 GENTA RASA:

nelly said...

haha ...
=D

kelakar ..

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

banyak la dia punya jiran kpd jiran
alasan tak siap kerja rumah

moga dipermudahkan segala urusan cikgu

Wassalam

khaifaiz said...

kucing mkn kertas.. miahahahaha

azweennour said...

hahaha..

kreatif..

lain kali nak buat alasan macam ni lah

~Insan Biasa~ said...

tu la....lain kali sediakan tulang ikan!

eszol raar said...

mana dpt ni cikgu?

mcm pnah nampak

ckLah@xiiinam said...

Cikgu: Kenapa tak siap kerja rumah?
Murid: Saya ada masalah cikgu.
Cikgu : Apa masalah kamu?
Murid : Tak siap kerja rumah.


.......yang macam tu, lagi ramai cikgu akan ambil MC sebab migrain.

♥..cik_mas..♥ said...

comel je ayat dah tu.... tp baca kali ke 2 macam nk kne lesing je.. :P

awk ni dah ngajar ke stdy lagi? kompius..huk

Cikgu Ma said...

salam iman,
tersenyum akak malam2 cenggini
kak ummu dtg dari blog satu lagi.
sekian wassalam

IMANSHAH said...

@♥..cik_mas..♥

salam..alahai dah tahun ke-9 saya jadik cikgu

sonata anak kancil said...

kreatif anak murid cikgu ni...pandai lah tu...ada otak dia cari jalan alasan

IMANSHAH said...

@ckLah@xiiinam

nice cKlah, saya suka ..

teringat ARNAB ye Cklah

IMANSHAH said...

@eszol raar

OHMEDIA RASANYA

IMANSHAH said...

@sonata anak kancil

murid zaman sekarang

IMANSHAH said...

@Cikgu Ma

wsalam kak Ummu, sihat? oh akak ada dua blog ya..semoga sihat selalu

IMANSHAH said...

@~Insan Biasa~

hehe tulang ikan habis da

IMANSHAH said...

@azweennournak bg kat lecturer>.haha nak kena pelempang??wahaha

IMANSHAH said...

@khaifaiz

sweet kan??wahaha

IMANSHAH said...

@Rozali

TQ atuk..insyaallah

IMANSHAH said...

@nelly
Hiburan2 semata2

CIK TOM said...

hehehe...lucu la alasan budak tue bagi..kucing makan kertas??heheheh...

sori ye cikgu bukan sengaja lama xdtg tp busy...

mR.sYaH said...

demam yerk cikgu.. mog cepat sembuh..

baguslah murid zaman skang tulis surat kalau tak siap kerja.. heeh..

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

ni lah namanya kreatif tak bertempat..hahahahha

Raji berkata said...

cikgu maafkanlah kucing dia
kesian kucing dia
hahaha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
adoiiiii alasan dia bolehhhh jadi cekgu-cekgu sakit jiwa tauuuu... sabarrr ajerrr lerrrr

Afida Anuar said...

hehe..macam-macam budak2 zaman skrg ni....tak mcm budak2 zaman dulu...

shah...meh jadi kuli mcm saya ni, kat rumah tak payah nak prepare apa2 p&P ke..apa ke...kerja hanya kat pejabat...lalalalala

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Ada juga kucing zaman ni makan kertas erk..hehe

white rose said...

tak mengapa...

"CIKGU MAAFKAN KUCING JIRAN KAMU, TAPI CIKGU TAK DAPAT MAAFKAN KAMU KERANA KAMU LALAI..."


banguuuunn...
"SELAMAT PAGI CIKGU..."

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

sian kucing tuu..

kakcik said...

Maafkan sahajalah kucing itu semoga Cikgu tak kena serangan jantung! :)

gadisBunga said...

demam kan? sekarang ni kat sekolah atau kat umah? kalau tak larat, baik mc je...

nanti takleh fokus kalau badan dipaksa2.

nurkass said...

hahahaha..
ate, camne nak komen nih..ikhlas sangat permintaan maaf dari murid tu..adehhh..lapo sgt kucing tu sampai kertas jd makanan..haha..

iman said...

hahaha..apa jenis budak la ni ha..suh cikgu mf kan kucing pulak..

kucing mkn kertas?ahah

makdara TERdiva said...

sungguh kelakar anak2 muridmu itu.. :D

::FAIZ FARISH:: said...

hahaha sangat sengal. alasan yg takleh pakai

NzA said...

org kt atas sana ramai yg membantu ttp kita wat kerja dr A-Z..xpelh, yg penting keikhlasan....

wa, xguna punya kucing..lapo sgt la tu....

Cik SHiNJU said...

Salam...

Maafkan la kucing jiran tu..heheh..
Semoga sihat sokmo :)

zidEL zhafiz said...

budak2 zaman sekarang advance sungguh..!!

Ujang9897 said...

hahaha..gila..,

ko tak dtg blog aku ek..nk bakar kau idup2..<---takut tak

sahromnasrudin said...

sakit perut aku gelak..

nabilah_2908 said...

hehehe...ada je akal auta dia... ;)

tk dtg blog..? tkpe pun...dulukan mana yg pntg.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADIK OH ADIK

Azmi said...

kesian cikgu...rilek3 k..malam ni tidur awal...

nur aisya humaira said...

orang cakap,jdi cikgu byk masa terluang...sebenarnya tidak kan cikgu..?:)
macam2,budak skang...ade2 sje alasan...;)

ibuintan said...

salam iman,

okey tak hari ni?

bebudak sekarang akal putar alam je lebih!

azrinrahim said...

kelakarlah ... syok yer.. btw, setiap waktu aman bermakna. so, gunakanlah waktu tu dengan sebaik mungkin abg imanshah.. hehe ayie pon tak tahu ah macm maner nty apabila bergelar guru,..huhu tengah serbut dengan urusan minor..

SUZIE APAI said...

hahhahaaa...maaf kan la cikgu...

baru nk belaja kenal dunia....

Dinas Aldi said...

TUJUH WAKTU???!!!

semoga tabah menghadapinya, dik Iman!

hazlin said...

kesian kucing tu..

mie said...

kesian kucing tu..
lapo sangat.. ehheee

sicomot-comel said...

haha..
kalau budak tu ank murid cikgu iman..

adakah cikgu iman akan memaafkan kucing tu??

keh3

Kaseh said...

hahaha aduhaii...makin demam cikgu baca nih..

lillies said...

cikgu, esok saya nak MC bole?? hehehehe...

soffea said...

haha... lawakkkk~


apepon, get well soon cikgu :)

Solihin Zubir said...

ahahaha.. alsan yg sgt munasabah.. haha.. lawak btoi!

teratai@cikgu mega said...

salam cikgu iman,

tabik buat cikgu, sanggup gi sekolah sbb 7 masa, kalau di sekolah saya, hari yg byk mengajar tu lah depa ambik mc!

sissyira said...

salam

bertuah punya budak ni....

DaHLia said...

..owh jangan cakap ini budak STAR..hehehe

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget