WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, March 19, 2011

BIAR GAMBAR BERBICARA

Harinya tiba lagi. 18 Mac tahun ini genap dua tahun saya terlibat dengan kemalangan ngeri. Masih teringat waktu tersebut bermacam-macam pandangan yang saya terima. Ada yang positif, dan ada yang negatif. Komen di blog, dan komen di MYSPACE waktu tersebut, ada yang menyatakan inilah balasan Allah terhadap saya. Alhamdulillah, saya terima. Dan kehadiran Mac sekali lagi, biarlah gambar-gambar ini yang berbicara. Mohon maaf bagi yang telah melihatnya dalam posting saya yang terdahulu, saya hanya ingin berkongsi detik-detik yang tidak dapat saya lupakan dalam blog peribadi saya.





TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

19 GENTA RASA:

Raji berkata said...

wahhh ngerinya..
alhamdulillah cikgu masih lagi boleh menaip entry pada hari ini kan? ;D

shahjiehan said...

syukur la masih selamat... boleh la blanja SJ noh~ kita p jusco ipoh tuh!! hahaha

.:rizaL:. said...

Allah adalah sebaik-baik perancang. oh ya, photo does talking!

Kuasai minda said...

Moga pengalaman lalu menjadi pengajaran berguna buat kita...

Kaseh said...

ya ALLAH ngeri tgk... kalau kaseh pn takkan dapat lupakan kenangan ngeri ni dlm hdup kaseh...

Afida Anuar said...

shah,apa jua yang telah berlaku pasti ada hikmahnya....

gadisBunga said...

astaghfirullahalazim.....

sorry this is the 1st time i saw this. kat mana jadi ni? awak macam mana time tu?

syukurlah GB sempat kenal awak...

sonata anak kancil said...

Allah itu Maha Mengetahui....alhamdulilah masih dalam peliaharaan Allah swt.

Mohamad said...

Bersyukur.. Allah masih panjangkan umur. Pantang maut sebelum ajal..

NzA said...

hish!!!dasyatnya...Alhamdulillah, iman masih boleh meneruskan kehidupan hingga ke hari ini....

Kakzakie said...

Ya-Allah cikgu, mengerikan!! Tapi Allah masih melindungi cikgu, Alhamdulillah boleh jadi guru pelatih skuad hoki murid-murid lagi.

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

Alhamdulillah
Syukur

Wassalam

nurkass said...

alhamdulillah..
bersyukurlah dik kerana masih diberi peluang melihat dunia ni..
sekurang-kurangnya pengalaman itu memberi byk pengajaran..

akuwanblur90 said...

semoga berhtai2 kelak yer

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

alhamdulillah iman shah still selamat....dipanjangkan umur sentiasa...amin!!!

::FAIZ FARISH:: said...

Hope Kejadian ini takkan Berulang

Azmi said...

apa2 pun terimalah dengan hait yg terbuka..setiap kejadian ada hikmah..

maknanya dah 2 tahun eksiden ni berlaku...

eyna azmi said...

ngerinye ....

Qamarul said...

kou main drift la nie kan...
alhamdulillah ok jer kan..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget