WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, March 6, 2011

KALAU BERUMAH DI TENGAH PADANG

Seperti tahun-tahun sudah, khemah merupakan elemen yang sangat penting dalam menjayakan Kejohanan Sukan di Sekolah Bintang. Di sinilah kekreatifan arkitek muda Sekolah Bintang diuji. Imanshah pernah membuat posting mengenai pertandingan hiasan khemah pada hari sukan tahun lepas. kalau nak tengok KLIK DI SINI. Kalau dah tengok, marilah kita hayati pula, hasil ilham kreatif arkitek muda Sekolah Bintang pada tahun ini pula. Imanshah tak mahu nyatakan keputusannya, nak mintak tolong kawan-kawan menghakiminya pula. Kalau boleh nyatakan kedudukan pertama, kedua dan ketiga. Sama tak dengan keputusan juri. Thanks ya!

Rumah Biru. 


Rumah Merah


Rumah Putih


Rumah Hijau


Rumah Hitam


Rumah Kuning

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

39 GENTA RASA:

MiaZarra said...

mmg kreatif betullah....menarik....
sgt menarik

MiaZarra said...

walaupun semuanya cantik dan menarik, tntunya ada juara diantara yg terbaik.... so, rekabentuk mana yg menang ni???

IMANSHAH said...

@MiaZarra

nnati bgtau ujung2..nak mintak judge kan dulu..

- abdul hadi abdul muti - said...

kenape khemah this year tak cantil?

HanaBella said...

Hana vote for blue colour no.1, red no.2 then white no.3... hehe

IMANSHAH said...

@- abdul hadi abdul muti -

tulah, memang kureng di situ..huhu masa takde kot

IMANSHAH said...

@- abdul hadi abdul muti -

tulah, memang kureng di situ..huhu masa takde kot

adrenalina said...

mmg xnampak rupa khemah heheh...nampak mcm rumah

very2 creative students!! i like...

AZRUL AZMI said...

number 1: merah
number 2: black
number 3: putih

tak tahu la betul ke tak... hahaha...

cantik2 la diorang ni buat.. kat skulah saya tak la cantik macam ni...

- abdul hadi abdul muti - said...

tu la.kesian dorang..paling kesian,khemah grin.dah macam ape je.haha

azharr said...

blue no1
red no2
black no3...hehe

IMANSHAH said...

@- abdul hadi abdul muti -
hurm, terkejut tengok green ilang identiti

ckLah said...

Sekolah ckLah tak merasa bab khemah ni. Sukan kami pinjam pdg MPTI....kes sekolah kecik tk ada padang. Klimaks kami pd pertandingan maskot rumah dan band! :D

Memang nampak meriah di Jalan Sultan Azlan Shah tadi...

IMANSHAH said...

@ckLah

wah tak dengar ke suara juruheboh

Alang Ridhwan said...

no. 1 : yellow
no. 2 : blue
no.3 : black

ada betul tekaan sy ckg??

IMANSHAH said...

@Alang Ridhwan

alamak yellow itu buruk sekali

iKhRam said...

suka yang merah tu.. nampak asing dari yang lain-lain yang dah biasa kita lihat..
rumah merah tu nampak misteri...
apapun secara keseluruhan semua rumah menunjukkan kesungguhan..

p/s - hope suatu hari kita akan dpt berjumpa. insyaallah.

cikgu isza said...

1- blue
2- black
3- red

pilihan hati saya

Areef Ibn Naim said...

assalam,

tekaan sya sebagaimana susunan gambar tu, dr atas ke bawah...

Afida Anuar said...

Wase umah meroh doh menang ni...

white rose said...

no.1 merah
no.2 biru
no.3 black
no.4 white
no.5 kuning
no.6 hijau

no.7 nak tido...
jom

gadisBunga said...

saya pilih rumah hijau. ok, saya bias sebab saya suka warna hijau and saya suka landscape. heheh~

tapi saya tetap pilih rumah hijau. sekian.

Raji berkata said...

wahhh kreatif ah rumah2 dorg buat nih o.O
I vote black :D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

uihhhh merah nyerrr silau mata aku.... but mmg kreatif nampaknyerrr..... hebat-hebat belaka.... dah macam kubu plak mcam citer zaman dulu pun aderrr

Afzainizam said...

no.1 merah
no.2 biru
no.3 black
no.4 white
no.5 kuning
no.6 hijau

aku rasa lahhhh aku pilih jd juara....

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

khairunnisa ♥ said...

merah tu lawa :)

nub said...

alamak white house... adehhh

aReTikZ said...

pergh ~ mantap.. xpernah kena wat mcm ni di sekolah dulu.. hehe.. tp.. beta sokong rumah biru.. sal minta kaler biru.. haha..

eszol raar said...

jujurnye

red menang la

black tu sape house master die

buat malu je spelling 'kingdon' tu

hahahahaha

mR.sYaH said...

rindu nk buat benda ni lg time sekolh dulu... byknya rumah.. biasanya 4 jer..

sissyira said...

salam

tak nak berumah ditengah oadang tapi ingin membina mahligai di tepian pantai...

hehe...pilihan hatiku,..

no 1 rumah hijo ..ngee
no 2 rumah merah jangan marah
no 3 rumah biru i like u..hahhaa

Kuasai minda said...

Tak tau nak pilih yang mana, semuanya cantik. Tahniah kepada semua pelajar yang terlibat kerana telah berjaya menunjukkan kreativiti mereka.

Tapi kalau kena pilih satu daripada semua, aku pilih rumah hijau, susunan kemas, penggunaan warna sampingan yang serlah, dan tidak terlalu kosong dan tidak terlalu serabut dengan hiasan...

ibuintan said...

wah, keretip nye mereka

no 1 merah,
no 2 biru
dan putih no 3..

Ummi Humaira said...

salam cikgu...

hebat , pertama kali akak tengok keunikan nie ....

biru menarik
merah menawan
putih antik

IMANSHAH said...

@eszol raar

itu lah hal..cg zabidi

IMANSHAH said...

KEPYUSAN JURI

1-BIRU
2-HITAM
3-MERAH

Cikgu Isza teka tepat

IMANSHAH said...

KEPYUSAN JURI

1-BIRU
2-HITAM
3-MERAH

Cikgu Isza teka tepat

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

1 merah
2 biru
3 hitam

Wassalam

cikgu isza said...

nak hadiah.. nak hadiahhh..
heheh..
:D

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget