WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, March 10, 2011

KAMI KELUARGA BESAR, KAMI BAHAGIA

Sekadar entri bergambar hari ini. Bersama para pemain hoki saya. Kami keluarga besar, kami bahagia, walau pun tiada ibu, ayah seorang ini mampu menjaga semuanya. Sekian.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

18 GENTA RASA:

iKhRam said...

mana gambar cikgu yang nama glamor die imanshah tu? nak tgok gak rupa dia.. hehehe..

IMANSHAH said...

@iKhRam

mak glemer ke?? ada tu tersengih pakai baju merah belah2 kiri..

IMANSHAH said...

@iKhRam

eh mak glemer lak, macam mak nyah..mak aii, glemer ke..baca macam tuh

nurkass said...

erkk...
tak lama lagi adalah ibu..hehe..
sabar ye anak2..

Kakzakie said...

Anak-anak bersedialah bila ayah dah beribu susah sikit lah nak bawa anak-anak semua bergumbira seperti ini lagi.

Ayah dan anak-anak sama besar.....

IMANSHAH said...

@nurkass

eh haha, insyaallah kak

IMANSHAH said...

@Kakzakie

tulah kak, muda lagi tu, kadang2 bertukar antara ayah ngan anak2

efa said...

waah...bestnya...lama dh tak main hokey last time form 5 dulu waah...windu nk main lak huhu

Oasis said...

memang besar giler kluarga ni. hahaha

gadisBunga said...

uihhhh....ramainya anak kamu...heheh~

sissyira said...

salam

jgn dinafikan hak wanita..hehehe

adrenalina said...

seronok nye famili besar ni...

Rozali said...

Assalamualaikum Iman

murid lebih dengar kata2 cikgunya drp ibu bapa mereka

selamat maju jaya

Wassalam

siti murni said...

cikgu hoki jugak? wah..cikgu imanshah ni serba boleh nampaknya...heee...good luck..semoga menjadi 'ayah' yg berjaya..

makdara TERdiva said...

eh! mana 1 bapaknye???

Lelaki Ini said...

dah
lama gila tak main hoki

Cik SHiNJU said...

waaaa...ramainya anak...
sape yg sggup jadi mak tiri neh..

Afida Anuar said...

tak lama lagi ada la tu ibunya...

PS: ok dah nampak dah bapaknya kat mana;P

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget