WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, March 29, 2011

KIRIMAN BAHULU CINTA LARA DARI GADIS BUNGA

Pagi-pagi tadi Imanshah menerima satu bungkusan dari seseorang. Suspenda juga, manalah tahu kan. Kot-kot ada dadah ka, syabu ka, maklumlah zaman sekarang ni macam-macam boleh berlaku tanpa diduga. Kalau tidak takdalah muda-mudi kita terperangkap dek sindiket dadah antarabangsa. Dalam hati sapalah hantar bungkusan pepagi buta ni. Bila dibuka, wah ada sesuatu. Bukan satu, tapi dua. Apa yek??


Wah bahulu. Hurm, sapa plak nak mengorat main hantar bahulu ni. Nama pengirim takda, lalu tiba-tiba teringat pada GADIS BUNGA. Adakah gadis itu?? Mungkin jua sebab dulu dia sibuk promosi bahulu untuk disedekahkan. Tambah-tambah Imanshah kan anak yatim ni.

Wahaha, terharu juga sebab rasanya Imanshah tak kasi alamat pun kat GB. Macam mana dia tahu alamat Imanshah. Apapun terima kasih lah ya GB atas kiriman bahulu ini. Macam tahu-tahu Dato Imanshah memang suka makan bahulu cicah kopi. Kenyang dah ni.. Nyam-nyam..


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

19 GENTA RASA:

Kalamhati said...

sedap tu kalu cicah nga teh o..hehe

Afida Anuar said...

Wahhhh... dapat bahulu tu Shah.. bahulu-bahulu cinta;)..

ibuintan said...

alahaaaaaai untungnya anak bujang sorang ni


bertuahlah badan

mana tahu kot2 bermulanya cinta dari kuih baulu yg gebu manis tu...


WR... saba ye, jangan kau terjun kolam lak


hahaha... sinetron telah bermula

Rozali said...

Assalamualaikum Imanshah

ada lagi kee
saya ada secawan kopi niii

Wassalam

Sham said...

hang ni memanjang dapat hadiah shah...ada baca ke...?

Citarasa Rinduan said...

INGAT SANGAT2

cikgu iman tak suka kerepek tapi suka bahulu..

apapun..saat tersentuh hati bila dapat pemberian ikhlas dari sahabat...
sangat touching..

sissyira said...

salam

untung badan, kita pun suka makan bahulu..hehe

iKhRam said...

ish2x..
kisah cinta nk bermula ker ni..??

gosip 3x..

bestnye la kalau dpt bungkusan di pagi hari..

siti murni said...

wah3...Dato'Imanshah beruntung lah...dapat rezeki di pagi hari...hehehe....:) kena ngan teh o panas...ooh la la nih...hehe

~Insan Biasa~ said...

ehem...ehem....ekekekek ;-D

a kl citizen said...

Takut lepas ni siang malam angaukan pengirim je....

Pn Kartini said...

Yang jauh di dekat2kan..Yang dekat dimesra2kan...tak ke gitu..;)

Hafzan Sarah said...

hadooo..bahulu cinta lara too.kekeke

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

bahulu bentuk bola ok? ehehhehehe

DaHLia said...

tetiba berbau nasi minyak dari bahulu tu...hiks :D

white rose said...

ibuintan nih...
sy kan DATIN WR...

xpe, sy redha DATO' IMANSHAH nak cari no.2...sy restuinya...

takpe "BANG", terimalah GB tu..."syg" tak kesah & tak marah...

"syg" nak juga "PAYUNG EMAS" nti...








*biar gedik ibuintan membacanya...
hahaha...

gadisBunga said...

alhamdulillah tak hancur bahulu tuh! haha!

mkn ptg2, cicah kopi, nak2 kalau tgh hujan mmg asyik ooo!! baca bismillah dulu..heheh~

*sekolah BINTANG tu mmg sebuah tu je kan kat melesia ni? huhuhu~

WR - ai ada payung avon kaler pepel, nak tak? ngeee~

::FAIZ FARISH:: said...

lama tak makan

Raji berkata said...

besarnya bahulu tuh o.O
boleh mkn sorg tak cikgu?
xboleh sini pun ada =.=

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget