WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, March 13, 2011

SALAM RINDU DARI TUMPAT

Salam.entri ringkas sahaja.Imanshah sedang bercuti di Tumpat, Kelantan.Menjenguk orang tua di kampung, Terasa bahagia sekali. Perjalanan jauh Ipoh-Kl-Tumpat selama 12 jam sungguh memenatkan. Entri ditulis melalui hp sahaja kerna ketidakmampuan jalur lebar memasuki kampung Imanshah. Ok, jumpa lagi.Nyam2 sedap betul masakan ibu.
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

13 GENTA RASA:

Citarasa Rinduan said...

selamat bercuti cikgu..
namapaknya blog cikgu pun turut bercuti..

enjoy bercuti yer..
semoga selamat pergi dan balik

Lelaki Ini said...

wah best2!
lama dah tak baik kelate..
hehehe

Pn Kartini said...

selamat bercuti-cutian ya:)

ibuintan said...

selamat bercuti Iman... bergembira bersama bonda tersayang ye

NzA said...

doh sapa klate ko????bestnyo..
krim salae la ko kaum kerabat klate tu...

bakpo kelik xikut Banding?????..lbh dekat...dlm 5-6 jam doh smpa.

IMANSHAH said...

@NzA

ambo gi kutip anak beranak kat kl..huhu

diana said...

selamat bercuti..:)

HanaBella said...

Wah,, seronoknya.. Rindu kt kampung jugak.. Apa khbar orang Tumpat? Sihat sumenya? hehe

Psssttt.. Tumpat tu Imanshah duk kampung ape? ^_^

IMANSHAH said...

@HanaBella

ambo di pengkalan nangka

Afida Anuar said...

Siap kutip anok beranok tu, bagus sungguh..;)..

shah..selamat bercutii.. jeles arr

Ummi Humaira said...

salam cikgu iman...

selamat bercuti .... bestnya dpt jumpa ibu tercinta....

~Insan Biasa~ said...

bestnya ade kampung.....selamat bercuti!

Raji berkata said...

canggihnyer phone cikgu ;D

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget