WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, May 12, 2011

EKSKLUSIF : GAMBAR BAKAL ISTERI KE-4 SALIH YAACOB

Minggu ini, Imanshah terbaca dalam akhbar tentang penyampai Sinar FM, Salih Yaacob yang akan berkahwin untuk kali ke empat setelah memiliki tiga orang istri sebelum ini. Imanshah tersenyum membaca coretannya tentang rahsia dan resepi mengekalkan kebahagiaan rumah tanagganya. Alhamdulillah, jika betul dengan syariatnya, jika tulus niatnya, hasrat abang Salih untuk memiliki isteri ke empat diharapkan mampu menambahkan kebahagiaan dalam hidup beliau dan keluarganya. 


Gambar Salih bersama tiga orang isterinya. Diharapkan senyuman yang terukir dari ke tiga-tiga mereka bukanlah palsu. Besar pahalanya kak.


Inilah EMI, 24 tahun yang dikatakan bakal dikahwini oleh Salih Yaacob dalam masa terdekat ini. Menurut Emi, gadis manis dari Johor ini, antara sebab beliau menerima Salih adalah kerana hidungnya yang unik dan menepati lelaki pilihannya. Erk, boleh pulak?? Haha.. Apapun, Imanshah doakan terbaik buat Salih Yaakub, Emi dan keluarga besarnya. Moga kebahagiaan yang ditunjukkan menjadi contoh terbaik kepada kejayaan poligami dalam Islam yang sememangnya dibenarkan. Selamat Pengantin baru Salih dan EMI.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

18 GENTA RASA:

cucu umie said...

mudah2qn, salih tidak menganyai kaum wanita.. mmang baik berkait 4nie, mengikut sunnah guti,,yg pnting kne pandai bhgikan nafkah zahir dan batin dgn baik..incya-Allah..semoga jodoh berpjgn..Amin44x

ibuintan said...

tahniah kepada Salih Yakob...

Iman bila lak nak mulakan langkah pertama?

Kakzakie said...

Suka melihat mereka tersenyum... Semua pun sekadar pinjaman di dunia saja....

Nurul Ashikin said...

salam. semoga salih yaacob bahagia bersama isteri2nya hingga ke ahir hayat.

nabilah_2908 said...

erk...apa la agaknya perasaan ketiga2 org isteri dia tu kan..

lagi2 isteri no 3...yg no 1..mungkin dah biasa....

Afida Anuar said...

Didoakan moga2 kekal bahagia bersama semua isterinya hingga ke alam syurga..InsyaAllah..
Alhamdulillah...ikut sunnah.. Bagus salleh yaakob ni...

AfiQ said...

cantik kot bini die.. huuu.. err.. abg bile lak? ^_^

DaHLia said...

adeh...kerana hidung pun jadik??
huhuh

Blogberry Emry said...

ahai..banyak nye bini die

ckLah said...

Boleh panggil SY datang sekolah buat LADAP ni...hehe

adol ihsan said...

Salam..

Dah cukup kuota tu.. :)

siti murni said...

sakannya dia...tambah cawangan lagi..hehe.
apa-apa pun..salute lah dengan ketiga-tiga isteri beliau..kalau ikhlas...pahala lah ganjarannya.

Suhami Ahmad said...

cantik bakal bini dia...

NzA said...

barulh seimbang salleh kepit isterinya tu...2 kt kiri n 2 kt kanan...

cantiknya emy n semoga senyuman isteri2nya tu adalah benar2 tulus....kagum dgn ketulusan mrk...

~Nabilah~ said...

dh jdoh dieorg...hehehe...tp kan,cntik la bkl isteri salleh 2....muda plak 2...wakakaka

zarazueyin said...

apa rahsia salleh yaakob ye? hehehe

iKhRam said...

hahaha..
jodohkan ketentuan tuhan..

nak jadi unggul pada wanita.., ayat mesti mau baek punyer.. huhuhu..
betul tak/

IMANSHAH said...

hilang habis komen

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget