WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, June 3, 2011

AKU TAK KACAK

Sesekali menjengah blog anak murid yang berada di merata tempat di dunia ni, tiba-tiba Imanshah terjumpa ini di blog FAYYAD. Sebelum tu nak bagi sedikit kredit kat Fayyadh. Budak Perak ni sebenarnya merupakan bekas pelajar di Sekolah Bintang dan kini menuntut dalam bidang perubatan di Indonesia. Balik Malasyia dah buka klinik dapat lah cikgu rawatan free sekali-sekala, kan? Hehehe.

Baik lah, nak tunjukkan gambar ini sahaja. Meruntun jiwaku..Huhu


Ayo, mana kedudukan cikgu? Haha, takpelah hensem di mata kawan-kawan pun ok lah tu! Siapa-siapa yang tak tersenarai tu jangan makan hati. Kacak tak penting, yang penting akhlak dan keimanan. Ok babai.

p/s : gigih menyiapkan menanda. MAsih belum runtuh bukit ini.




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

22 GENTA RASA:

nurkass said...

uihhh..
nan hado ke dik..kategori tipu tu..hehe
biarlah tak kacak, janji hati baik..

^baju kurung^ said...

kacak itu subjektif

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum wbt cikgu...

Saya tidak bersetuju. Ia sangat tidak signifikan. Kacak dan cantik itu bukan letaknya pada kerjaya. Tetapi pada indahnya akhlak dan keimanan seseorang itu. InsyaAllah, barulah terserlah penampilan sebagai muslim sejati. Wallahu'alam~

Tambahan:
11hb Jun ini majlis resepsi walimah saudara Ahmad Fedtri Yahya. Em, barangkali cikgu juga mendapat jemputan ke Pantai Remis.

yatie Awang said...

kacak mungkin penting juga, tp mempunyai hati yg baik lg penting

Eyrique Ettiqazz said...

x kisah x kacak asalkan kacak luar kacak dalam...
(lirik lagu senyum)

a kl citizen said...

bukit saya di rumah pun masih belum runtuh iman...

iman masih kacak di mataku... :)

Adinda Amy Sensei said...

hensem juga..hehe

Pn Kartini said...

aikss!!
guru tak dekk yaa??!!
Mesti ada mana2 silap nihhh!!hehe..

hazlin nazri said...

bukan ke cikgu juga sebagai doktor, pelakon, peguam dan semua tu? so cikgu lebih kacak .. hahahha

Afida Anuar said...

mcm tak caye je... eh rasanya cikgu la paling kacak kan? kedua jurutera... kehekhe..

IMANSHAH said...

@Izzah Al-Maliziyyah

saya di Indonesia masa tu.. tak dapat hadir

IMANSHAH said...

@a kl citizen

owh sengoti kak

gadisBunga said...

tak kacak takpa, asal manis sudehh...

Alang Ridhwan said...

kerjaya cekgu lah yang paling hensem atas muka bumi nih.. terutamanya cekgu2 english.. no offense.. hehe :)

Rozuan Ismail said...

peratusan cikgu kacak mungkin kurang tetapi cikgu imanshah termasuk dalam golongan cikgu kacak =)

Solihin Zubir said...

argghhhh... ini tidak adil! tipu semua tu.. haha..

pikah said...

hahahahahaha kawan2 saya cikgu ramai je yg kacak!!! :))

DaHLia said...

rasanya ni kalo dikira kacak dari sudut poket kuttt...heeehee...

cikgu iman pun kacak gak apa... :D

CIK TOM said...

ciktom rs abg shah kacak..hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

cikgu ensem dimata anak-anak murid nye...

khairunnisa ♥ said...

haha ^_^"
cikgu pun bleh dapat title doktor
apa. kalau student sakit, cikgu la
yang jaga diorang kat bilik rehat ^_^

Nurain How @ Nurain Mohd Arif said...

Waa... Cikgu pun ok laa.. Bole share % dengan peguam..l

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget