WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, June 8, 2011

BUKIT TINGGI, INDONESIA

Sebenarnya etri Imanshah dari semalam hingga sabtu ni merupakan entri auto publish. Atas urusan sekolah, Imanshah sedang berada di Bukit Tinggi, Indonesia untuk melaksanakan projek pengantarabangsaan. Yelah tahun ni nampaknya ekonomi merudum sedikit. Kalau tahun sudah Imanshah buat program ke ITALY, tahun ni hanya ke Indonesia. Ok lah tu ada juga program dan Alhamdulillah, setiap program yang dianjurkan mempunyai signifikan yang tersendiri. Sekurang-kurangnya ia menyumbang kepada penarafan sekolah sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi. Itu yag jarang orang nampak. Kita pun menyumbang jugak ya!!

Ok lah, InsyaAllah Imanshah akan jenguk semula kalian bila pulang nanti. Sebenarnya tak sabar nak melihat kesan gempa bumi di Padang. Kali terakhir berada di sana tahun 2009. Jumpa lagi!!



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

15 GENTA RASA:

nurkass said...

owh patutlah n3 ni kejap ada kejap takde semalam..:)

NzA said...

wah tiba2 dok indon.....

gadisBunga said...

nak fridge magnet!!!

kakcik said...

Allahyarham datuk kakcik berasal dari Bukit Tinggi ni - masih ramai sepupu kakcik di sana.

Semoga IS dan anggota rombongan selamat dan ceria walau di mana berada.

cucu umie said...

bestnyer dpt pergi ke indonesia..satu penglaman yg menarik tu..hreh

Kakzakie said...

Sambil menjalankan tanggung-jawan diberi dapat juga makan angin cikgu. Wah... ada ole-ole utk kakak tak?...

nur aisya humaira said...

Assalam cikgu iman..:)

waaa,seronoknye gi jenjaln..:)

zarazueyin said...

wahhh...bestnyer jenjalan ;)

makdara TERdiva said...

selamat berpergian cikgu imanshah :)

::FAIZ FARISH:: said...

take care

nyanyisunyi said...

muga2 selamat pergi dn kembali..jgn terpikat gadis bukit tinggi ye..

khairunnisa ar alhan said...

ada logo i-gop dc2...ahaha...selamat prgi dan pulang ye che gu...

ibuintan said...

moga selamat semuanya

Aimi dan Pakcik Hashim said...

syok ah jalan2

adrenalina said...

wah syoknya.. xsbr nk tgk gmbar2!!!

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget