WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, June 16, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY

Kalau semalam ada Wordless Wednesday, hari ni ada pulak Spontaneous Thursday. Bezanya kalau semalam hanya gambar yang berbicara, untuk hari ni adalah ayat spontan

Ok, sebagai reaksi kepada Spontaneus Thursday, ni tengok ni!

Penat lah orang asyik tanya bila nak kahwin..haish!!

ok babai!!



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

25 GENTA RASA:

cucu umie said...

hehehe..kenapa nak penat plak abg iman..jawab jer ap2 yg ptot..lala

kakcik said...

Kena tampal jawapan kat dahi kot! :) (jawapan spontan ni)

efa said...

tu tanda suruh kawin cecepat sikit ekeke

a d i n said...

bile nk kawen cekgu? xD

NuR si CiKGu RiBeNa said...

hehe..
dulu penat gak..tapi skrg tak perlu jwb dah...

=)

Rozali said...

Assalamualaikum Imanshah

saya pernah doakan di hadapan Kaabah
agar kekawan yg masih bujang dipertemukan jodoh mereka dengan yg soleh dan solehah...amin

Wassalam

zarazueyin said...

sama mcm sy
selalu kena tanya soklan ni
tapi sy jwb :tlg carikan calon...hehe

gadisBunga said...

asyik tanya je. calon taknak bagi, kan kan kan? :D

a kl citizen said...

kalau penat tak payah jawab iman..senyum je

makdara TERdiva said...

memang penat nak jawab soalan2 mcm ni
lepas ni leh sediakan jawapan A,B,C @ D.. :D

iKhRam said...

nak tany ajugaklah.. bilan nak kawin bang imanshah oii?? hahaha

sarah-najwan said...

lenkali rakam jwapan pada soklan tu..kalu org tanya..bukok henpon..on kan jawapan anda..ehhehe

semoga cepat bertemu jodoh..

nur aisya humaira said...

hahaha..nak gelak boleh,cikgu???:)

nabilah_2908 said...

hahaha...mcm faham je...situasi same kot...

bila org tanya...cuba jadi lawyer tak bertauliah sikit...

jwb...

" kenapa..nak sponser...?" huhu...mungkin org yg bertanya tu akan diam... :)

diana said...

jawab je bulan 12..
heheh

NzA said...

kalau nk hilang penat cpt kawin...

sha my heart said...

cakap jer, dia tunggu kat syurga.. haha~

::FAIZ FARISH:: said...

nice, wana wani

Sham said...

bila nak kawin bro...?har har...

Afida Anuar said...

a'aa, bila nak kahwin eh? he he..

IMANSHAH said...

@Afida Anuar

eh eh awak nye bila

IMANSHAH said...

@nabilah_2908

nnati kita praktikkan

IMANSHAH said...

@diana

bulan 12 tahun bila la gamaknya

IMANSHAH said...

@sha my heart

tak menjawab soalan tu cik kak

NaeBlog said...

memang penat nak jawab... soalan aras tinggi ni...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget