WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, June 8, 2011

TEMPAHAN T-SHIRT BLOGGER PERAK! BERMINAT?

Perhatian kepada semua Blogger Perak atau sesiapa sahaja yang berminat. Tempahan T-shirt blogger Perak telahpun dibuka. Nilah hasil daripada undian yang dibuat oleh ahli dan persetujuan semua BP. Cantik tak??

depan

Belakang

Hurm, kepada yang berminat anda boleh menempah serta mendapatkan keterangan lanjut di SINI. Meriahkan dunia blog dan ukhuwwah sesama kita dengan memiliki sehelai T-shirt Blogger Perak!




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

11 GENTA RASA:

a kl citizen said...

wah cantik juga...

*tak nak tempah :)

waN Mohd Salim said...

cikgu .. owang kelate pon bole tempah ka

adol ihsan said...

Salam..

Cantik.. saya pun orang Perak gak, 5 tahun bermastautin kat sana..

hehe.. :) berminat2..

Eyrique Ettiqazz said...

awak ore kelate tp berjiwa perak....kagum sekejap..

~Insan Biasa~ said...

apa kata iman HADIAHKAN untuk saya....hikhikhikhik...

Afida Anuar said...

hadiahkan tuk saya juga ya shah? hikhik...:P

white rose said...

minaaaaattt...
ade saiz besar?
bertangan panjang???
labuh???

jika cukup ciri2 itu, sesuai laa masuk meminang, terus diberikan hantaran penuh...
kakaka...

abg imanshah...
rindu laa kat awak...



:p

NzA said...

t-shirt bologger klate xdok ko dik????he

n@m@n said...

awok nok tshirt klate...;p

nurkass said...

emm..
perak je ke..lain takde ek..

~Kirin Selama Perak~ said...

tshirt ni sesiapa pon boleh beli.
terbuka
tq ek bro sebab promote
:)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget