WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, June 15, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- WHEN IN ROME


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

18 GENTA RASA:

kakcik said...

Ce citer - apa kes kat atas tu? :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahahha.. nnek2 si bongkok tiga.. siang malam asyik berjaga :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

comel nye..ni sah2 kne 'buta' kan mate dia tuuu..hehehe...

NuR si CiKGu RiBeNa said...

nak pegang tgn tak boleh.

Citarasa Rinduan said...

hehehe..

mmg teringat cerita time dulu2 main mainan tu..

nurkass said...

tolong menolong antara satu sama lain..

cucu umie said...

no komen...

iKhRam said...

terinagt p. ramlee dgn sarimah

aiya cik siti.. pelempuan manyak muda..

hahhaha

apapun
selamat mengajar yer cikgu imanshah.. huhuh

eddy syrol said...

words-rich... hehhehehe

kaunselor bidang terjun

nasi goreng ikan bilis


cerita khatib khutbah jumaat

Kakzakie said...

Bagus idea ww cikgu. Banyak intrepetasi boleh dibuat. Main? Motivasi? Merajuk? Kerjasama? Macam-macam boleh....

gadisBunga said...

ni game2 biasa masa kursus motivasi ni. huhu~

NzA said...

sapa?, kenapa? mengapa?

::FAIZ FARISH:: said...

nice

nabilah_2908 said...

kalau pergi dating...buat mcm ni..ok tak...? hehhehe... :P

liyana said...

wordless..
no comment..hehe
nabilah..aah gkkn..jge pndgn mata..haha

butterflyana said...

ewahhh.

motif?cecite cecite

IMANSHAH said...

ni gambor anak murid Imanhshah mada g Itali..kira2 depa ni ehem2 kat Rome lah, berputik di sana..

tapi bukan itu yang nak cakap kot..Imanshah nak bagitahu perempuan kena ikut lelaki ..lelaki tu pemimpin kaum wanita..pemimpin rumah tangga..pemimpin negara..

Afida Anuar said...

Ooo..lelaki pemimpin wanita.. ingatkan apa la...

ps: Kreatip;)..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget