WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, July 26, 2011

ENTRI GILA GELEMER, KALAU ALERGIK JANGAN BACA

Amaran buat pembaca yang elegik dengan ayat-ayat gedik dan gila gelemer. Dilarang membacanya kerana entri ini adalah entri untuk memuji diri sendiri okeh!! Pertamanya, teman nak tunjuk artikel dalam akhbar ni. Nengok ye!!


Maap lah ye, idak berapa terang surat kabor tu. Maklumlah Imanshah snap menggunakan telefon bimbit cap hayam je. Nak merasa iPhone ke, Nokia N serries ke mana le mampu yeop.Nak khabor semalam cerita pasukan bahas sekolah teman keluar surat khabar omputeh THE STAR. Kira gagahkan diri le teman membacanya walau ada juga ayat-ayat yang tak berapa nak paham. Tinggi bebenor bahasanya. Teman bukan sapa-sapa pun, setakat juru letih dema je. Nak interframe sekali dalam surat khabor tu. Gelemer lah sekejap bila ada orang SMS ngan komen dalam Muka Buku (FB le). 

Bukan selalu dapat menang Piala Perdana Menteri, paling terkini sekolah Imanshah menang tahun 1996, kira nya lama le jugak. Inilah antara kenangan dan kejayaan terbesar semenjak dua menjak Imanshah jadik cikgu. Imanshah ni cikgu biasa je, bukan guru besor. Imanshah udah gunting keratan akhbar tu, simpan buat kenangan. Yelah seumur hidup rasanya ini kali ke tiga masuk surat khabar. Sekali masa menang syarahan zaman kanak-kanak riang, sekali pergi Itali dulu buat progeram di sana. Yelah teman ni buakn artis, sesekali nak interframe dalam surat khabor seronok juga kan. Sekurang-kurangnya dapat le juga menutup mulut golongan-golongan yang selalu mempertikaikan teman ni. Sekurang-kurangnya teman ada cara tersendiri memberi sumbangan pade sekoloh. 

Pada teman, bukan masuk surat khabor tu yang penting, tapi sumbangan kite pada sekoloh kita di mana tempat kita mencari rezeki yang halal. Ni nama pun tengah wangi, selalu le disebut-sebut, esok-esok dah tak de ape, namapun udah lupa ye. Itu biasa, hidupkan roda. Sekejap di atas, sekejap di bawah letaknya. Baiklah, entri gila gelemer melabuhkan tirainya. majulah mat interframe untuk negara. Ok babai!!




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

35 GENTA RASA:

- abdul hadi abdul muti - said...

apesal tak scan je cikgu?clear sikit.huhu

IMANSHAH said...

@- abdul hadi abdul muti -

lambat..tak kesempatan..

Alang Ridhwan said...

salute!!!!! tahniah..!!

EE said...

glemer merelip2 gambor yob dlm surat kabo...ate dah mmg berbakat wpon juru letih ker jurulatih ker memang menang ler..lg pon tu semua rezeki Allah,time Imanshah jadi juru letih ler baru menang.ye dakk?

p/s:x tido lagi...

cucu umie said...

wah sudah tiga kali kot abg iman masuk surat khabar..tahniah bro..ayie tak perah lg nie..gaga btw, itulh pengorbanan seorang pendidik.. mantap ah abg iman..

insan_marhaen said...

Gambo IM pernah juga masuk dalam The STAR, tapi ntah mana IM campakkan pula. Tak boleh nak siar dalam blog IM nih!

iKhRam said...

amboi.. ada jugak la yg tak lena tido malam nie.. hahaha

apapun tahniah
mana ada kejayaan tanpa usaha yang kuat..

tahniah sekali lagi kepada cikgu imanshah dan skuad debatnyer..

Ezay Hadry said...

wah2 tahniah ye..hehe debat tuh

DaHLia said...

nak otograp :P

ajumohit said...

Tahniah2 semua star kt skola tu kan.... Dari sukan smpila debat!!!!

Afida Anuar said...

Eh jap, shah yang mana satu eh? yang paling kanan ke..yang kedua kanan tu??

alaaa, tak baca star pulak smlm..baca sun je....apa pun TAHNIAHHHHH...

banggga tu masuk suratkabor..suratkabor orang putih lagi tu:)

kakcik said...

Tahniah le Yop. :)

Hana Soffelia said...

Idok la gediknya.. Teman suka baca. ikhlas.. teruskan usahanya yob ye.. hehe

yatie Awang said...

wahhhh!!!gemer tu kih...kih

tahniah buat pasukan Iman, lain kali biar masuk muka depan lak, besar lg hih

NaeBlog said...

Tahniah!!! :-)

Kakzakie said...

Tahniah cikgu... kalau kakak pun rasa macam apa yg cikgu rasakan juga. Kakak merasakan cikgu memang berwibawa... (tak tahu kenapa selalu membayangkan sebab cikgu kawan pada Fiedty Yahya...)

::FAIZ FARISH:: said...

tahniah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah.. ;)

scrlettfr said...

congrats... alahhh.. bukan selalu memuji diri sendiri kan.. heheheh...

shetaq said...

Tahniah cikgu. Tahniah! :-)

sahromnasrudin said...

bravo......cayalah

Mak Wardah said...

Congratulations...

KimiCnoL said...

tahniah2 ;D

imsak tue ape??

alimaz kembara terasing said...

congrat........

sarah-najwan said...

tahniah..pi la web site akhbar tu..ce cari berita ini..mesti ada gambr kan..save as la..hehe

tahniah sekali lagi..thun depan HKSBP kat STAR..buat yg terbaeekkk...

diana said...

amboi..
tahniah ye...
betul la kata sarah najwan tu..
bagila jelas sikit gambo nye..:p

asraf osman said...

congrats!;)

ckLah said...

Jenuh mencari, tang mana ayat bernada gedik tu. Tak jumpa!


Tahniah! Bukan kecik anak punya kemenangan tu...

nabilah_2908 said...

tahniah..!! :)

gadisBunga said...

glemer dah you....ai pun tak penah masuk sok kabo ok~

wahida said...

tahniah!! tumpang bangga sekali..

makin expert loghat perak nampak?

nmkhairulazlan said...

hebat!! tahniah ye..

Kalamhati said...

sekali sekala merasa glamer apa salahnya..lgpun ni sumbangan besar imanshah pd skolah..at least jd kenangan manis yg terpahat di hati dan ada juga bukti nk tunjuk kt anak cucu nnt

NzA said...

TAHNIAH...jeles...jeles..ttpkan pedih dh mato ni dok genyeh2....kelabu adik weh...hi...

adrenalina said...

wah...baru baca entri ni..hehehe... bile lagi kan nak merasa gambar sendiri disiarkan kat suratkhabar... anyway TAHNIAH!!!

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget