WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, July 9, 2011

KEJOHANAN HOKI REMAJA BANDARAYA IPOH-ANTARABANGSA 2011

Imanshah sedang berada di Padang Ipoh kerana menyertai Kejohanan Hoki Remaja Bandaraya Ipoh-Antarabangsa Milo/MSN 2011. Bukan Imanshah yang main sebab Imanshah dah tak remaja. Hehe. Banyak juga pasukan yang mendaftar iaitu 150 pasukan. Hebatkan?? Apapun inisiatif yang dimainkan oleh Dewan Bandaraya Ipoh sewajarnya dipuji kerana menganjurkan kejohanan yang bertaraf nasional ini. Semoga pasukan Imanshah dapat menimba pengalaman yang berharga kerana pasukan yang dihantar merupakan pasukan junior sahaja sebagai proses pendedahan kepada mereka. Ok, dah nak gol tu..PREEETTTTTTTTTTTTT..


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

6 GENTA RASA:

nurkass said...

emmm..
musykil..dah nak masuk gol ke..perlawanan tu start hari ni kan..ke cikgu yg masuk gol..kantoiiiii..

NzA said...

dh brapa gol tu iman????he

Kalamhati said...

gud luck coach!!hehe
tok berlawan lg gol doh..hebak!haha

gadisBunga said...

awak jadi ref ke?

YOUsoF said...

Sepanjang hidup aku tak pernah tengok kejohanan hoki besar macam ni.. biasa kat sekolah je.. nak dapat pukul tu takyah cakap lah. ;D

iKhRam said...

walaupun junior,
tp pelapis tu penting utk menghadi hari mendatang..

semoga pendedahan in imemberikan mereka pengalaman..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget