WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, July 16, 2011

MALAYSIA KALAH BERMARUAH

Petang tadi Imanshah menaiki ETS dari Ipoh ke Kuala Lumpur. Dalam perjalanan ramai juga para penyokong Liverpool yang turut bersama di dalam ETS bagi menyokong pasukan Liverpool dalam kunjungan mereka ke Malaysia. Perlawanan telah bermula pada jam 5.45 petang.


Sebagai peminat Liverpool, Imanshah agak terkilan kerana tidak sempat hadir menyaksikan pasukan yang bergelar THE REDS ini beraksi menentang pasukan negara. Alhamdulillah, Imanshah mendapat khabar perlawanan telahpun tamat dan berkesudahan kelab berpangkalan di Anfield ini menang 6-3. Syabas juga kepada pasukan Malaysia yang telah memberikan tentantgan yang hebat kepada pasukan Liverpool.


Berikut senarai penjaring bagi ke dua-dua pasukan :

Malaysia 
Safiq Rahim (42 ) 
Mohd Safiee Mohd Sali   (79, 81)

Liverpool    
                                                                                    
Charlie Adam (26)
David Ngoc (57, 58) 
Maxi Rodriguez (74, 90) 
Dirt Kuyt (93).



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

6 GENTA RASA:

Cik SHiNJU said...

Kebanyakkan gol Liberpul adalah kerana kecuaian dan kesilapan mudah oleh pemain Malaysia...Gol pertama Safiq tu berkelas dunia!


ooooo...minat Liberpul ekh?
Jap,nak masukkan nama kamu dalam n3 tadi... :P

Miecyber said...

Kedua dua pasukan bermain dengan penuh keriangan...

alif haris said...

striker dah mantap dah cegu .. juz defender kita byk bocor mugkin sbb tonggak pertahanan aidil xde kan .. huhu

iKhRam said...

sampai je rumah dari penang td..
sorang pun tak sambut..
sebab semua orang sibuk tgok bola..

yang peliknya,
emak pun tgok..
siap kuat2 ckp sokong skuad malaysia.. memang patriotik. kan?

fyna said...

anyway,tahniah malaysia.
:)

NzA said...

tahniah msia...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget