WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, July 13, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- PIALA PERDANA MENTERI


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

13 GENTA RASA:

yatie Awang said...

esokkan akhis, berdebar2 gitukan, hehe

wahida said...

tahniah layak ke peringkat akhir...

cayalah STAR!!

nurkass said...

wahhhh..
congrats and good luck..!

ahsfantasy24 said...

Alhamdulillah..
cintai bahasa kita :)

Jom Jenguk:
Kamu Melayu? Apa kamu tak sayangkan bangsa? Tak cintakan Bahasa? Tak terfikirkah tentang anak-anak kampung? Jangan pentingkan diri sendiri! Jangan hina dan perlekeh bahasa kita!

NzA said...

gud luck.

iKhRam said...

semoga berjaya..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tip cuci enjin kereta

Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr...

tahniahhhh beb ... dan moga berusaha lebih giat moga berjaya yerrr

gadisBunga said...

tahniah! :)

belog|amiyo said...

gud luck n tahniah!

Afida Anuar said...

Tahniah buat guru yang membimbing!

Aman Ibrahim said...

Tahniah Star!! all the best k cikgu hehe..

nur aisya humaira said...

assalam cikgu iman..:)

tahniah2, diatas kejayaan anak-anak buah...:)

sye a tk leh nk mask kt blog cikgu, selalu je not found...:(

hari ni bru blh...

alif haris said...

semoga berjaya buat para pembahas ^^

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget