WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, July 20, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- USAHA BERBALOI


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

15 GENTA RASA:

NURUL NADIAH MAMAT said...

tahniah...

asal tutup mata?ehehe...

iKhRam said...

tahniah..
tp knp pic ni cikgu imanshah pejamkan mata??

h A n Y S said...

johan?!! TAHNIAH!!!

cucu umie said...

memang berbaloi pon abg iman..

alhamdulilah abg iman yer entry dh nek kt bloglist..hehe boleh terjah hari2..heh

white rose said...

tahniah chek abang...
hensem laak bergambo tutup2 mate...

Hana Soffelia said...

Congrate.. ^_^ nmpk kelainan bla ttp mata.. kehkeh

kakcik said...

Tahniah - jangan sia2kan kemenangan yang diraih itu. :)

ahmad humairi said...

Saya pun nak bisu jugaklah hari ini.

gadisBunga said...

tahniah. :)

*n blog kamu dah muncul semula di blogroll. dah buang virus ya?

nurkass said...

uihhh...cayalah..congrats..!

alif haris said...

perghh tu diaa .. menang dah ^^
tahniah !

NzA said...

TAHNIAH!!!!!

Cik SHiNJU said...

Tahniah...

Sampai pejam2 mata yek.. feeling tol jadi Johan ni :P

Usaha bersungguh2 akhirnya berbaloi..

nmkhairulazlan said...

Tahniah...

Eazy Izzuddin said...

Tahniah...
johan tu....
xD

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget