WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Monday, August 8, 2011

BONUS SETENGAH BULAN GAJI ATAU MINIMA RM 500 KEPADA KAKITANGAN AWAM




Kementerian Kewangan mengumumkan pembayaran bonus setengah bulan gaji atau minimum RM500 kepada semua kakitangan awam sempena Hari Raya ini.
Golongan pesara juga akan dibayar RM500.
Pembayaran akan dibuat pada pertengahan bulan Ogos iaitu sebelum Hari Raya Aidil Fitri.

SUMBER : MYNEWSHUB


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

19 GENTA RASA:

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

ye ke? kalau betul alhamdulillah....

Rozali said...

Assalamualaikum Imanshah

Alhamdulillah

beraye le mike....

SELAMAT BERBUKA

Wassalam

ckLah said...

Betul?







....road tax mati sebelum raya. :D

Mutiara Bernilai said...

salam cikgu shah :)

wah, yeke, saya pekerja kontrak, boleh jugak ke? :)

apa2pun, selamat berbuka ya cikgu

sonata anak kancil said...

salam - yer ke??? sebut fasal bonus2 ni...hu3x bukan main laju lagik! ya la...pantang dengar dapat bonus...alhamdullilah - rezeki berayo la kito !

Afida Anuar said...

saya pekerja swasta sah sah tak masuk senarai..hu hu..sedih..

wahh shah, boleh mintak duit raya la lagu ni;)

IMANSHAH said...

@Rozali

selamat berbuka juga

IMANSHAH said...

@Rozali

selamat berbuka juga

IMANSHAH said...

@Afida Anuar

haha nak berapa ringgit?

Sally said...

Alhamdulillah..syukur..

Jo Qusary said...

Yeh yeh... dpt duit raya!

asraf osman said...

lps ni serbu mintak duit raya kt dorang!!;)

YUL said...

best jd penjawat awam kan? dapat bonus time2 raya nie,huhu, sektor swasta kene kerja kuat crik duit lbih tuk rye nie, macam aku, hahaha

Miss Sunshine said...

Alhamdulillah... ^_^

MAT SOM said...

Alhamdulillah

RM 300-UTK duit raya budak2
RM 200-UTK byr duit tempah biskut raya dgn kawan

Azham Vosovic said...

fuh...mesti ramai kakitangan awam tido lena malam ni...syukur alhamdulillah....

ckLah said...

Maka...bersedialah untuk kenaikan harga barang...

zafran said...

org yag kat luat sana mesti duk nak adjust harga brg2 keperluan hari raya ni....berhemahlah berbelanja tu..

NzA said...

dh lama org2 gomen xrasai bonus nie..dlm 3-4 thn...dh nk pru ni kot...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget