WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, August 6, 2011

DELETE BLOG

Haha, jangan terperanjat. Imanshah bukan nak delete blog kesayangan ini. Hok Sengoti akan terus wujud dan wujud selagi ianya masih releven dan diperlukan. Cuma , secara rasminya hari ini Imanshah ingin delete satu lagi blog Imanshah yang beralamat http://malaysecondaryschool.blogspot.com/.. Rasanya sudah sampai masanya blog ini secara rasminya ditutup. Ada tidak disedari, tiada pun tidak dicari.. Terima kasih buat semua follower (77 orang semuanya), para pembaca serta seluruh warga SEKOLAH TUANKU ABDUL RAHMAN yang banyak emmbantu menyalurkan maklumat terhadap blog ini. Sekian..


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

6 GENTA RASA:

EE said...

Kalau EE dah ade niat tp belum terlaksana lagi.

cucu umie said...

wah abg imanshah ad dua blog..

NzA said...

kenapa perlu di "delete"...sayanglh..biarkan aje di situ....

MAT SOM said...

Apa sebab utama ia diDELETE?
Bukankah itu semua kenangan?

IMANSHAH said...

@cucu umie

ada tiga sebenarnya..satu lagi kelabhokistar.blogspot.com

Afida Anuar said...

Larr...hawat pi delete... bukak balik, nak tengok gak apa ada kat dalam tu.. hehe:)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget