WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, August 16, 2011

VIDEO PEMERIKSAAN JAIS KE GEREJA DUMC PADA 3 OGOS 2011


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

13 GENTA RASA:

Lelaki Ini said...

sowie..
tak dapat tgk viudeo..
office aku block!

tunz said...

astaghfirullah....
nauzubillah...Ya Allah kau peliharalah akidah dan kekuatan jiwa,iman umat Islam seluruhnya dan jgn mudha diperdaya anasir2 yg didalangi manusia yg bertopengkan syaitan...ALLAHUAKBAR!!!

aiman fanboy k-pop said...

ya allah......bangga mengaku diri tuh murtad!!macam2 .....memalukan islam betul!!

diana said...

sedihnya akak rasa...
bercampur2 dah perasaan ni..
kat mana silap kita ye
sampai ada yang terjerumus jauh macam ni..

CIK TOM said...

tak dpt tgk video..bb slow...huk3...

insan_marhaen said...

Hmm... tulisan diakhir video ini mengelirukan IM.

BM said...

moga Allah menjaga kesucian islam

IMANSHAH said...

@insan_marhaen

yang last tu dah masuk unsur politik, IS amik dalam youtube je..tapi soal akidah memang tak boleh dibuat main2 IM..lupakan pasal tulisan tu..

a kl citizen said...

sedih , geram bercampur baur

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mmg kuang ajaq laa depa ni wehh..

alif haris said...

kecewa dan sedih tgk orag islam cmni .. teruk !
huhu
boleh dia lebih tinggikan politik drpd agama ..

Ezay Hadry said...

panas panas isu ni..baru keluar dari kuali ni..hehe tknak komen pape pasal video ni..biarlah siasatan tu dlu

station sabahan radio internet anda said...

Lebih baik kita hati hati dengan anak anak sendiri... Puncanya dari ibu bapanya juga... Da jadi macam ni baru sibuk tu /ini..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget