WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, August 24, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- PERSIAPAN RAYA MASUK GEAR LIMA



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

12 GENTA RASA:

NzA said...

mak aiiiii......rimas nengokkan...

yatie Awang said...

wahhh!!!! macam semut je,

Suhami Ahmad said...

omaigot...ramainya...

Afida Anuar said...

eh eh..dalam ramai2 tu nampak shah la... hahaha..gurau je..jangan marah noo..

iKhRam said...

amboi.. semanagtnyer nak raya cikgu kite sorang nie.. hehehe

cikgu isza said...

nasib baik akak tak menyesakkan sama..
Semoga urusannya dipermudahkan - Murid Tahun 2 pengidap barah otak kini berada dalam keadaan koma

alif haris said...

mak aii .. mcm sardin :D haha

cucu umie said...

herm.. mcm nie grenty ayie dh malas nk pi shopping..hauahu

Dinas Aldi said...

Tu diaaaaa, ramai sungguhhhhhh! Tak kuasa cek nak pi berebut2 camtu.

cheqna said...

ya allah..
perghhh lemas gini ni weh...
terbayang2 keadaan kelate ni..kompem dan tidak syak lagi dan dengan kondifennya cheqna tahu kelate meme sesokkkk

Abd Razak said...

Yang nak berbeli-belah pasang gear lima dan yang beribadah pun sama..

::FAIZ FARISH:: said...

ramainya org

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget