WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, August 3, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- SELIPAR


SUMBER : KINDOFSOUL

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

19 GENTA RASA:

sayangsayangibu said...

kreatifnya....

kesian pun ada jugak

Awan Biru said...

Patut dipuji. Mengguna semula bahan dapat menyelamatkan alam. Lebih baik daripada berkaki ayam.

Si Budak said...

kreatif...

cucu umie said...

kreatif juga tpy cm kesian pun ad juga

gadisBunga said...

kite wajar bersyukur~

Cik SHiNJU said...

Tersentuh hati ini melihatnya...

Kalamhati said...

Syukur atas nikmat yg melimpah ruah Allah bagi kt kita..mereka jauh lebih menderita..

sahromnasrudin said...

botol air mineral...

nabilah_2908 said...

saya pernah terdengar seorang ustaz berkata...

makin penuh perut kita..kita semakin bodoh...begitu la sebaliknya... ;)

sarah-najwan said...

bersyukur dgn kehidupan kita sekarang...alhamdulillah..

Ezay Hadry said...

kreatif dan inovatif
at least die buat sendiri kan..kemahiran ada..kita?? asyik beli je

ibuintan said...

bila terdesak.... mcm2 idea

Nizam Ijam said...

kenapa smart sgt tu?haha

Afida Anuar said...

He he..kreatip..

Hmmm..bukak dengan ikan masak merah...telur masin... masak cincai2 je shah..cukup lah.. ;)

NzA said...

kesian + simpati...hu.hu.hu...

saiazuan said...

sayangilah selipar kita

iKhRam said...

bersyukurnya
sekurang2nya kehidupan saya tidak sedaif ini

Faeez said...

kesian kan??? bersyukur lah kita dgn apa yg ada

Solihin Zubir said...

pkai selipar ni pi masjid, agak2 ilang x?

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget