WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, August 10, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- WHEN IN ROME




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

16 GENTA RASA:

Citarasa Rinduan said...

Alhamdullilah, maha suci Allah..
mmg bagus ww ini.. membuktikan dimana2 sahaja makhluk y beragama islam boleh menunaikan solat

selamat hari rabu cikgu iman

hani@debumelukut said...

Alhamdullilah..
Hari ni dah hari ke 10 ramadhan. Semoga mendapat keberkatan.

Afida Anuar said...

Alhamdulillah...sapa yang jd imam tu?;)

Awan Biru said...

Walau dimana kita berada, Allah tetap ada. Jadi, solat pun mestilah dilaksanakan.

::FAIZ FARISH:: said...

Allah Maha Besar

Afida Anuar said...

eh eh, tak solat berjemaah rupanya...

IMANSHAH said...

@Afida Anuar

eh patut jemaah, napa ntah tak jemaah, rasanya jemaah sebab jama' ta'akhir masa ni..agaknya sunat kot..tunggu semua orang

Iffah Afeefah said...

TERBAIK

diana said...

alhamdulillah..
kat mana2 pun boleh bersolat..

gadisBunga said...

kat malaysia mcm susah je nak nampak scene macam ni. org lebih memilih untuk tidak solat dari solat atas tanah macam ni.

Kakzakie said...

Syukur masih boleh bersolat. Sekarang di kota London kecoh/bergolak merata-rata tempat.... moga student kita selamat beribadah

nabilah_2908 said...

Alhamdulillah.... :)

♥ manje ♥ said...

alhamdullilah... seronok tgk ~

NaeBlog said...

Seronok tengok suasana macam ni...

adrenalina said...

Alhamdullillah.... gambar yg penuh dgn iktibar =)...

asraf osman said...

alhamdulillah..camni kan bagos.huhu

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget