WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, September 23, 2011

BUDAK 2 TAHUN DIPERKOSA DI RUMAH PENGASUH


Seorang budak perempuan berusia dua tahun yang baru dibawa pulang ibunya dari rumah pengasuh dipercayai dirogol selepas mengadu sakit pada kemaluannya di Kota Damansara, di sini, kelmarin.
Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 7 malam itu, ibu mangsa yang baru pulang dari tempat kerja menjemput anaknya seperti biasa di rumah pengasuh terbabit.
Bagaimanapun, setibanya di rumah, kanak-kanak itu menangis dan mengadu sakit di kemaluan dan selepas diperiksa, terdapat luka dan bengkak di bahagian berkenaan.
“Ibu mangsa membawa anaknya itu ke pusat kesihatan berhampiran untuk pemeriksaan lanjut.
“Wanita itu terperanjat apabila doktor mengesahkan terdapat kesan kecederaan pada kemaluan anaknya akibat tusukan objek keras,” katanya.
Menurutnya, ibu mangsa kemudian membuat laporan di Balai Polis Kota Damansara.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan berkata, siasatan awal mendapati semua penghuni di rumah pengasuh terbabit adalah wanita, namun tidak menolak kemungkinan suspek adalah orang dikenali mangsa.- myMetro

Salam semua, macam-macam berita kita dengar sekarang yang menakutkan, menjengkelkan dan merisaukan. Tiba-tiba pula terkenang kepada anak saudara yang turut berada di rumah pengasuh. Apalah dosa kanak-kanak yang tak berdosa tersebut. Tunggulah azab di akhirat kelak!!


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

7 GENTA RASA:

FaKArePa!n said...

dengan budak umur 2 tahun pon ade nafsu ke??

bagero..

Hana Soffelia said...

Ya Allah, ada jgak manusia yg sungguh terhadap kanak2. 2 tahun, apa yg mereka tau? masih baby lg. Apa nak jd dgn manusia skarang xtaulh.

Miss Sunshine said...

Alahai, baru 2 tahun, ape lah yang ada... bila nafsu beraja di hati, manusia terus alpa.. Astaghfirullah..

adrenalina said...

Dunia sekarang semakin menakutkan... mcm kenal jer budak kecik yg hisap rokok tu...ada kan video budak ni tengah hisap rokok?

Kalamhati said...

ikhh nnt org jd takut nk anta anak ko pengasuh..huhu

Afida Anuar said...

Nauzubillah... manusia ke tu? kalau manusia tak tergamak nak buat lagu tu? isk...sedih betul bila baca..

Zul Fattah said...

mak aii.. gile ke ape ni? budak lg kot..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget