WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, September 29, 2011

CEDERA PARAH TANDAS PECAH

Imanshah dapat gambar ni menerusi FB seorang rakan. Seorang lelaki di dapatai cedera parah akibat mangkuk tandas duduknya pecah. Lelaki ini mencangkung di atas tandas duduk. Justeru, berhati-hatilaah agar kejadian ini tidak berulang.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

16 GENTA RASA:

Ahmad Haziq Azlan said...

apa jadahnya cangkuk kat tandas duduk,,,,,nak cangkuk cari jamban cangkung.....

Afida Anuar said...

Ya Allah...bakpo la saya pi tengok gambar tu. Rasa nak muntah ni..hohoho

NaeBlog said...

Rasa macam sakit sangat...

Jangan pulok dok buat macam tu kat Regency hotel Alor Setar ... :)

eila said...

adoi sakitnya yang dia mencangkung atas jamban pehal!!!!

FaKArePa!n said...

akibat slh gna tndas..

ziraziz said...

cian dia... tp 2 la, slh guna tandas...sendiri cr penyakit....

insan_marhaen said...

IM bukan boleh tengok foto macam ni. Gayat!

NzA said...

ooooooooooo..TIDAK!!!!ngeri je.

missgee said...

Ya Allah..
Kesiannya..

asraf osman said...

huh!sakit tu!yng cangkung tu bakpo..adoi

Azham Vosovic said...

sakitnya....ngeri....tak mau tgk lagi.....

h A n Y S said...

err! gerun!

xanders.co said...

aku selalu buat cmtu. euwww, serammm.

Hana Soffelia said...

NGERIIIIIIIIII.... tulah, geram tau bila tengok tapak kasut kat mangkuk duduk. If nak cangkung, pi jelah toilet cangkuk. kang tak memasal jd mcm tu..

Lelaki Ini said...

sumpah mebnakutkan!

Ann Huda (Ate) said...

Allah, ngeri nya. Ate faham kenapa ada org tak nak duduk di tandas duduk sebaliknya mencangkung di tandas duduk (biasanya tandas awam), alasannya geli dan di tempat tu tidak menyediakan tandas cangkung. So, sblm masuk tandas awam, ambil lah beberapa helai tissue tandas (atau sediakan sendiri) lap lah bersih2 sblm di gunakan. Tolonglah jangan buat spt di atas. Gunakan tandas sesuai dengan 'mangkuknya'. Pesanan ini di bawa oleh Jab Penerangan Ate :)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget