WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Monday, September 26, 2011

DOAKAN KEJAYAAN KAMI.. "ROUSE UP"

Assalamualikum dan selamat malam buat semua. Sekadar entri ringkas malam ini. InsyaAllah, esok pasukan hoki Imanshah akan berjuang dalam Kejohanan Hoki Sekolah-sekolah Primier Zon Perak 2011 bertempat di Stadium Hoki Sultan Azlan Shah, Ipoh. Sebanyak sembilan pasukan akan bertanding dalam kejohanan tiga hari ini. Pasukan Sekolah Bintang diletakkan dalam kumpulan B bersama Sekolah Menengah Kebangsaan St. Michel (SMI), SMK Clifford Kuala Kangsar, SMK King Edwerd 7, Taiping dan The Malay College Kuala Kangsar. Doakan kejayaan kami ya rakan-rakan. InsyaAllah untuk perkembangan seterusnya akan dikemaskini selepas tamatnya hari pertama. 


Rouse up rouse up young Starians all,
Through out the land our voice resound,
It's Tuanku Abdul Rahman's call,
To win for him our youth our town,

Stand stead fast Starians for your right,
Your word your dignity your pride,
Come march along we'll conquer all the world,
Young Starians side by side,

To this glorious school we give,
Our pledge of loyalty and love,
Oh teachers always in our heart,
Behold the golden age of STAR,

Stand stead fast Starians for your right,
Your word your dignity your pride,
Come march along we'll conquer all the world,
Young Starians side by side


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

29 GENTA RASA:

Cheq Sue said...

Good Luck...

** x reti main hoki, tak pernah main pun... *_^

Syazwan Che Deraman said...

semogo sekoloh demo menae!!

tak rajim lagi kawe main hoki.
supo senae jah nak sakit belakae.
main tunduk jah sokmo.

goodluck!

cikgu isza said...

semoga gelaran JUARA milik STAR..
mudah2an... insyaallah..

IMANSHAH said...

@cikgu isza

nak mengadap raja hoki Perak tu susah kak oi.. ANDERSON

CT said...

Good luck...:)

El-Janna said...

gud luck!!!!! comey o..

Ahmad Haziq Azlan said...

wah skolah star yang meletop tu rupanya.....

IMANSHAH said...

@Ahmad Haziq Azlan

meletop lah sangat

tunz said...

semoga STAR buat kejutan thn ni..jadi JUARA!!!!!

missgee said...

Chaiyok..chaiyok..
Juara impian kami..

nur aisya humaira said...

Gud Luck cikgu iman, semoga team cikgu berjaya..:)

doakan sye juga, hidup dirantauan...bermula sebuah episod baru...hehe

IMANSHAH said...

@nur aisya humaira

tq aisya, ce khabor, nak kemana tu

ade2mama said...

tdo awl..nty sok org pukul bola ..ko pukul kaki org plax..

law ko kne buang kn..ko pukul kaki pengadil taw eheheh

:Cikgu Akim: said...

semoga kajayaan mengiringi kalian!!

Eazy Izzuddin said...

good luck !
=)

Hana Soffelia said...

Good Luck.. ^_^ nanti hupdate kemenangan ye. *Insyaallah*

Abd Razak said...

Selamat berjuang dan beroleh kejayaan

Zul Fattah said...

gud luck n do the best.. wish u all a glory

che mid said...

Salam kenal.. Good luck !

kasihibu said...

semoga berjaya..
mesti boleh lah tu kan?

Awie Omar said...

semoga berjaya

MR. SYAH said...

semoga anak buah bimbingan cikgu berjaya..

L said...

im edwardian.. hhahaa

jom solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

belog|amiyo said...

gud luck wey. gomo klate gomo. haha

belog|amiyo said...

gud luck wey. gomo klate gomo. haha

Rtp Farra Arisha said...

all the best to ur team!! :)

Kalamhati said...

rouse up starians!!hehe

all de best!

iKhRam said...

disebabkan tiada sekolah saya yg bertanding..
jadi saya sokong sekolah cikgu imanshah

yeyeyeyeyeye...
bekas sekolah akashah, teman seperjuangan masa praktikum.. hahaha

Saiazuan said...

gudluck bro :D

aku xprnah main hoki, kurang minat ngan permaian mcm ni rsanya...hehe

btw blog aku tu bru 2 mgu tuka layout hasil kritikan pembaca :)

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget