WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, September 8, 2011

GAMBAR PROTON ESPIRE YANG AKAN DIKELUARKAN TAHUN HADAPAN


KREDIT : sumber

Untuk keterangan lanjut silalah klik SINI


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

16 GENTA RASA:

::FAIZ FARISH:: said...

nice

Suhami Ahmad said...

wah...mcm inspira sket

diana said...

macam kecik je...

akak kurang minat kereta yang bumper dia gitu..
tapi proton punya model banyak yang ala2 gitu..
kan??

MR. SYAH said...

boleh thn..

cheqna said...

setakat tengok jela...nok beli tak dop pitih mah doh...=)

Zul Fattah said...

x suka r keta ni.... kawe nk ferrari enzo.. baru ada klas sikit.. masuk kg gak.. org kejut r.. haha

h A n Y S said...

fuyo!

Freaky said...

nampak mcm style.. bagus proton .. harap kualiti pun style la jugak, jangan rupa je

missgee said...

Lawa...
Tapi tak mampu nak beli :)

Syafiqa said...

Cooolness :D sporttt

gadisBunga said...

mcm gen2~

Afida Anuar said...

eh..kenapa nampak mcm kontot je kete ni? isk...

www.myobw.com said...

wah... cam menarik je kreta keluaran terbaru! <3




jom bersantai...

iKhRam said...

meanrik..
\banyaknyer la jenis kereta sekarang muncul..

Dinas Aldi said...

Seksi gitu :)

Azzam Yani said...

ala...seronok tul cikgu....80 org ramainye...='(

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget