WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, September 23, 2011

GLEMER RAYA YG TAK GLEMER

Tahun ini, sambutan Aidilfitri di Sekolah Bintang berlangsung agak lewat sedikit memandangkan beberapa keutamaan harus diberikan kepada aktiviti akademik. Dan malam tadi Majlis Mesra Aidilfitri 2011 telah berlangsung di dewan sekolah serentak dengan majlis perpisahan guru kanan yang bertukar ke sekolah baru. Kalau masih ingat, majlis GLEMER RAYA pada tahun 2010 telah berlangsung dengan meriah sekali. Dan Alhamdulillah, pada tahun ini walau dalam keadaan lebih sederhana , namun kemeriahannya tetap terasa.


Antara tetamu yang hadir. Sapa je pun kalau 600 anak jantan ni jelah kan. Tu menunggu nak makan lah tu, maklumlah biasanya 6.30 petang dah makan, kali ni makan jam 10.00 malam. Tak ke haru ?


Sedang menanti giliran untuk membuat persembahan. Inilah kumpulan "Sumbangsuara BINTANG "..ok tak nama kumpulan ni. Nak bagi suara sumbang nampak benor tak sedap suaranya. Hehe, jangan baling gitar kat saya udoh ye.



Turut berlangsung majlis perpisahan. Sob sob, sedihnya apabila Imanshah kehilangan seorang sahabat dan sifu yang sangat memahami dan menyayangi. Kelihatan para pelajar sedang membuat persembahan terakhir buat Puan Noridah.


Antara juadah yang disediakan pada malam tadi. Yang tak tinggal selalunya sate lah kan. Tapi macam biasalah, kontrol-kontrol, kan tak pasai-pasai kolestrol naik mendadak.


Hari raya terakhir mereka di Sekolah Bintang. Lepas ni masing-masing akan meninggalkan sekolah dan memulakan kehidupan di tempat baru. Apapun, sekali lagi selamat hari raya buat seluruh warga sekolah bintang. Kepada yang bertukar, selamat bertukar ke tempat baru dan jumpa lagi dalam glemer raya 2012.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

12 GENTA RASA:

abah khalisha said...

famous tu..satu sekolah tgk..hehehe..

Rozuan Ismail said...

wah,sekolah bintang ye.hehe. selamat hari raya Imanshah!!

nabilah_2908 said...

hehehe..patutla monyok je....lapo rupenya... ;)

makdara TERdiva said...

samalah kita..glamor raya thn ni.. :D

::FAIZ FARISH:: said...

i like sate... nmpk sate kat situ hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

woowww..hebat laa skolah bintang ni..siap ade glameraya lg!!!

siti murni said...

berbaloi kena tunggu lama...sebab boleh makan puas-puas..kan cikgu kan...heee....:)

FaKArePa!n said...

bnyak nya sate..

ibuintan said...

glemer tu wey!

cukup tak sate tu... anak2 tu kelihatannya kelaparan sekali

Citarasa Rinduan said...

peeeeeeeeeeeeeehhhhh
mmg glem..

azam said...

salam singgah kenalan

http://www.laman-ayahsu.blogspot.com/

Zul Fattah said...

mesti meletop r skolah ni.. budak2 semua retro 90 je.. Abg shah mana?

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget