WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, September 30, 2011

IKLAN JAWATAN KOSONG - RUGI BESAR TAK HADIR


Sangat kreatif dalam menyampaikan mesej terhadap kelebihan solat berjemaah. Semoga kita semua tergolong dalam golongan yang sentiasa berusaha meningkatkan amalan kita.

Solat berjemaah melebihi solat bersendirian dengan 27 darjat (atau 27 kali ganda). (Hadith riwayat al-Bukhari dan Muslim)

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

18 GENTA RASA:

Hana Soffelia said...

Betul.Kreatif sgt2..

Ahmad Haziq Azlan said...

jom mesjid

hardy boy said...

kawe follow demo.hehehe.trima kasih krn follow saya... (^_^)

che mid said...

Salam, bagus banget! Patut diwar-warkan seluruh negara..

cheqna said...

reverse saikologi tu ada ketikanya berguna....=)
sangat kreatif

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

Betapa pentingnya solat..

Lelaki Ini said...

insaf...

Suhami Ahmad said...

kreatif! atok suka sangat =)

gadisBunga said...

fuh. hangat....!

DaHLia said...

haha..terbaekkk lah!!!
nak save :D

Gen2Merah said...

setuju... selalu juga nampak banner ni d mana2 masjid... jawatan kosong yang patut kita semua isi untuk bekalan d sana kelak

Eazy Izzuddin said...

pergh ! terbaikk
:D

khairul asrol said...

haha .. ade jugak tempat yang macam ni ek .. benda wajib tu bukan susa sangat ponn .. nampak sangat masjid tu cam takde orang .. my opinion ~


Tutorial : Cantikkan Kotak Comment Anda

nabilah_2908 said...

jom ramai2 isi jawatan kosong tersebut... :)

sobri yaacob said...

kretif...
sungguh.
maksud yg mdalam..

tunz said...

alhamdulillah..mengimarahkan masjid..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mmg sesuai sebagai "teguran" buat sume..baru laaa ade kesedaran..

Afzainizam said...

pergghhh memang pedihhh...

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Sembahyang berjemaah itu lebih afdal daripada sembahyang bersendirian dua puluh tujuh darjah" (Riwayat Bukhari & Muslim)

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget