WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, September 15, 2011

KETUK DAN CAT

Kedebom!! Allahuakbar!!

Dah kena dah. Musim sedekah datang lagi. Nak buat macam mana, dah nak kena. Ngelak macam mana pun. Melayang RM 350 hantar ke bengkel ketuk dan cat!! Naik lah kau motor barang sehari dua.

Mood : Sedih tapi cool..



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

15 GENTA RASA:

cheqna said...

langgar gapo ni???
cheqna plop baru sakni habis rm170 beli bateri

Cheq Sue said...

awat cikgu? gomo ngan gapo

IMANSHAH said...

@Cheq Sue

lori..haha nak tengok sapa kuat..kehkeh

sue-ab said...

ganah ngat langgor lori...

NeoBalanoCarpus said...

gano bleh langgar lori tu?.kiro sedekoh duit raya ni..(smart kreta)..:)

ziraziz said...

mst sbb ari tu dpt byk duit raya...hehe

cikgu isza said...

hrmm.. tumpang simpati..
risiko yang harus ditanggung oleh pemilik kenderaan..

Jom pekena - Nasi ayam orang sakit | Semekar Kasih

gadisBunga said...

sebbaik ada moto~

ckLah said...

Tak apa....bak kata orang, kereta ibarat isteri kedua. Tapi buat Shah...buat masa ini, inilah yang pertama kannnn?


:D

NzA said...

lepas raya ni byk no nk peras ugut tuannya nie...kete tu tau si tuannya tgh dok hitung hari....hi...sabo jelh.

Afida Anuar said...

ada la tuh hikmahnya....

tapi sapo yang langgor sapo ni? lori langgor kawe ko? kawe langgor lori? hehe;)

Kalamhati said...

alohs bakpo gi lawan nga lori..huhu

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah tuan cik Hon selamat walaupun poket ghompong sikit.

Kome merempit la dulu sat naa, dik Iman.

NaeBlog said...

wah... lawan dengan lori
dia tahu baru dapat bonus...

Penyu said...

baru je eksiden 2 hari sebelum raya. skng tgh tgu claim insuran.

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget