WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, September 17, 2011

SOALAN MATEMATIK UPSR 2011 BOCOR!

Soalan UPSR 2011 bocor?? Dah ramai yang buat entri ni. Tapi Imanshah nak buat jugak hari ni . Nak tinggalkan blog ni dengan sesuatu sebab nak pergi berjalan-jalan Rumah Terbuka. Agak-agak boleh jawab tak?? Hari ni Imanshah dah tengok ada dua blogger yang buat entri ni. Satu di SINI dan satu lagi di SINI
.







TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

19 GENTA RASA:

aleeyaqaisara said...

heheh..*tersengeh.. :)

cikgu isza said...

haha.. buat juga..
kan salah pun..
kan3..
:D

IMANSHAH said...

@cikgu isza
sorry ye kak.memang nak buat dari malam tadi..tapi tangguh ke pagi ini

SoLy SoLicious said...

waahh... bocor ka

adrenalina said...

seronoklah budak2 upsr

::FAIZ FARISH:: said...

rindu nak jwb upsr.. hehehe

nyanyisunyi said...

betul ke bocor?

Kuasai minda said...

Susah juga nak jawab soalan ni walaupun dah bocor...!

CIK TOM said...

hahaha...menarik betul soalan math yg bocor tue..mendalam ;p

Rozali said...

Assalamualaikum Imanshah

selamat pergi beraya

Wassalam

cikgu isza said...

eh2.. maksud akak tak salah buat entri yang sama.. pengunjung bukan sama pun.. tak perlu minta maaf..
:)..
kan tu terhilang bu nyer..

NzA said...

soalan no 6 tu rasanya bukan setakat tngan pakai cincin ttp smpai jari kaki...yo dok...he.he.he...

ibuintan said...

walaupun bocor, tak boleh jawab jugak la


bocorkanlah jawapannya sekali... hehehe

alif haris said...

dulu time sy pn ade bocor .. ngeh3 :D

Freaky said...

ish susahnya soalan ni. macam isu topup plak. hahahah

ckLah said...

Lembaga mana yang membocorkan tu...

iKhRam said...

biar betul utk student UPSR.. ni mesti buat soalan tak ikut JSU nie??

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wooww..soklan UPSR ni mncabar laaa *smbil garu kepala amek kertas & pensil nk kire...

Hafzan Sarah said...

soaln UPSR high level woo0..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget