WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, September 14, 2011

WORDLESS WEDNESDAY- JANGAN BUNTINGKAN AKU


Mandi-manda di Tasik Dayang Bunting, Langkawi



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

21 GENTA RASA:

NeoBalanoCarpus said...

kalau terbunting saya x bertanggungjawab..ahaha..

www.myobw.com said...

hahahah.. apa la! pandai buat.. pandai laa tanggung sendiri, sedap sama sedap.. sendiri mau ingat laaaa.

tp apa pon terbaek.. d bunting langkawi... aku blom pernah kesana.. teringin sgt nak kesana 1 hari nanti.. wuahaha!

Pisyek said...

macam x pernah sampai lagi kat sini..

Latest: Awek aku nama Hamizah, ko hadooo!!!??? =P

nabilah_2908 said...

hehehehe..dah terminum air tasik tu ke...? ;P

cheqna said...

bukey ambo =P

nur aisya humaira said...

rse nak senyum je bce tjk...:)

cikgu isza said...

itulah lelaki.. habis madu.. sepah dibuang..
:p

ibuintan said...

hahaha... nasiblaa

Citarasa Rinduan said...

kikikikikikik

khaifaiz said...

tak pernah lg ke sini... teringin nyer

Yatie Awang said...

hahahha....kakak belum sampai lg kat sini

Saiazuan said...

ramai giler~

::FAIZ FARISH:: said...

best

Zul Fattah said...

mana Abgshah? haha.. x pernah sampai lg kot kat sana

NzA said...

ha.ha.ha...bahaya tu cz semua lelaki...

Afida Anuar said...

hehee...ada ke...

tak pernah sampai gak lagi kat sini. Bila entah nak sampai:P

gadisBunga said...

air tasik dayang bunting dipercayai boleh menyuburkan sistem peranakan.

eheheheh~

nana_picanto83 said...

eh bila mai sini??
awat tak habaq??/
ceewah macamlah kenai kan!!

klu nak mai lagi.. habaq la.

p/s: anak jati langkawi

pazil said...

terbaek bro..leh apung2 badan.ada masa wa upload kegiatan terjun tiruk wa yang menyebabkan hampir2 hempap gadis comel.soon!~**

Dinas Aldi said...

Kalau dik Iman bunting, err...

missgee said...

Tasik nie sangat dalam..
Tak berani nak mandi..
Ngeri aje rasanya...
Ada rasa semacam..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget