WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, October 25, 2011

ANTARA PULANG RUMAH, RUMAH ISTERI MUDA ATAU CARI ISTERI LAGI


Santai malam selasa. Buatlah pilihan terbaik. Masih belum dapat menerima hakikat seorang sahabat yang beristeri tiga tetapi sekarang dalam keadaan yang 'kurang mesra' kewangan. Faham-faham kan. Justeru, kalau anda semua jalan mana yang hendak dituju ??



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

21 GENTA RASA:

~Insan Biasa~ said...

hah.....saya pulak....masih belum dapat terima hakikat pak su saya beristeri tiga.....nak masuk 4 dah!!!!!haihhhh

faizal mohd said...

kalau saya, masih di opis. hehe :)

IMANSHAH said...

@~Insan Biasa~

kalau saya, satu pun tak dapat lagi

Dinas Aldi said...

Ini kena tunggu kaum lelaki jawab :)

ckLah said...

Itu tak cukup syarat namanya...

NuR si CiKGu RiBeNa said...

buat pilihan yg tepat cikgu!

LadyBird said...

istikharah~ :D

aimie amalina said...

haigoooooo
wujud ke jln cm nii
heeee..

sebelom nk kawen..
pk la dulu..
layak ke x kan...

siti murni said...

hehe..gambar ni tengah popular...

patah balik boleh tak?kihkih..

FaKArePa!n said...

signboard ni mmg sempoi.. hihih

tunz said...

padan muka.sapa suh cari nahas...sendiri mau ingat lah...hahhhaha

riva'i said...

pacar saja tak punya, apa lagi istri muda?

iKhRam said...

berani buat, berani tanggung.
sebelum buat apa2, fikir dulu kemampuan diri. tu jer..

MAT SOM said...

Yang mampu sangat, dipersilakan
Yang kurang mampu, kerja kuat2 sampai mampu
Yang ada penyakit dan lemah, berubat
Tapi, adatnya, kena lalui pahit getir PERANG DUNIA dulu
Kalau ia dah dilepasi, maka dah berjayalah
Mental mau kuat sahabatku Imanshah....!

Zul Fattah said...

tambah lagi satu.. biar cukup 4.. baru seimbang..

gadisBunga said...

kalau ikut nafsu, lesu lah jawabnya....

Mohamad Nasruddin said...

cikgu,kalo untuk cikgu kene tambah satu lagi kat bawah tu...kawin dulu.haha

nabilah_2908 said...

kena buat U-turn..... :)

Jo Qusary said...

Kat bawah tu tak ditulis arah sebab ada kubur.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tepuk poket..tya IMAN..

*tp bukan IMANSHAH..IMANSHAH patik x tau plk..

Norsha said...

Pulang dulu ke rumah, buat istikharah

kat mana ada papantanda tu?

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget