WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, October 29, 2011

BAYI NI LESS 20 %

Baru berkesempatan berada di Hok Sengoti malam ini. Di akhir-akhir persekolahan ni rasanya semakin bertambah kerja. Dah tak tahu yang mana satu harus dimulakan dulu. SPM makin dekat, banyak lagi yang harus dibincangkan. Maaf kalau Imanshah tak berkesempatan menjengah blog kalian semua. Apapun, Imanshah kongsikan gambar ini malam ini.





TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

17 GENTA RASA:

h A n Y S said...

adeh! kesian baby tu..

ain fathihah said...

hahaha mak sibuk shopping la tu

IMANSHAH said...

@ain fathihah

tulah rimas tengok bawak anak2 pi beli belah

tunz said...

hai....silap2 mak dia leh lupa yg dia bwk anak g shooping..haruu...

Rozuan Ismail said...

kesian budak tuh letak kat situ.

Aien Not Alien said...

mak leka bershopping anak lena tidur...

IMANSHAH said...

@tunz

tulah pakai balik je kan

Zul Fattah said...

xpe abe shah.. ambik masa tu dulu.. selesai benda penting..
haha..
sapo la mak budak tu..? kena beli baru tahu..

faizal mohd said...

selamat bekerja-kerjaan bro. sesibuk mana pun, kesihatan kena jaga. Eh dah macam bapak2 bagi nasihat pulak. haha :)

Adylia Qarissa said...

mok dia ralik duk sopim la tu...ish...bahaya nie..

ada banyak kes culik anak kecil!

FaKArePa!n said...

dapatkan segera di pasaran sementara stok masih ada.. hehe

~SaL IjOu~ said...

aduyahai..penangan shoppin~ (--")

bella luna said...

baby sape la nie,cian dia,.nie la jadi bile mak die sibuk shopping +.+

iKhRam said...

sapa la punya anak tue..?? hahaha..

laskar pelangi said...

LOL! sapa plak shpg sampai lupa anak..heheheee

Afida Anuar said...

aduhh...shopping punya pasai!

ps: shah, nnti jangan buat lagu ni tau..haha

kasihibu said...

jangan lupa sudah nak angkat anak tu sbb leka bershooping ;0

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget