WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, October 7, 2011

INIKAH MAKNA SETIA??


Makna setia
Atau pengorbanan
Siapa yang setia
siapa pula yang terkorban??


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

34 GENTA RASA:

Cheq Sue said...

haish...sampai hati!

IMANSHAH said...

@Cheq Sue

nak ke chq su naik muto gini ??

nyanyisunyi said...

heheheh..adoii..tergelak akak tguk depa ni...biau betul pok cik ni..

Suhami Ahmad said...

aiyoooo....very the romantik

❤ eyeme ❤ said...

hehe..kalau jd wordless wednesday ni mesti x dpt paham mksd gmbr ni..setia setia la jugak..keselamatan tu pun pntg utk mengekalkan kesetiaan..kan?hehe

IMANSHAH said...

@❤ eyeme ❤

udah ghope hantu pocong yg kat belakang tu, kelam seketika

JalalRet said...

kikiki...ni klu mlm2 mmng aku lari tgk ni..kikikki

jalalret.blogspot.com

Zul Fattah said...

terbaik... polis pun tak berani nk saman ni?

faizal mohd said...

segan kot suami dia nak tayang muka isteri depan masyarakat. Cantik sgt nanti orang lain terpegun. HeHe. :P

h A n Y S said...

'ayang rela bang..'

kahkahkah

NzA said...

jgn mati lemas dlm tong sudah...susah polis nk tulis report....

nur aisya humaira said...

ya Allah,teruk bebenor....

ibuintan said...

tak sayang bini ke?

ziraziz said...

knpm selamat pkai 'helmet' tu...hehehe

Mohd Izzar said...

giler. muahahha

gadisBunga said...

kihkihkih!!! kancil pun kalah. hahah!!

MerLe said...

tak lemas ke takup ngn benda alah tu? x logik3~

abu muaz said...

kes dera ni...

budak penjara said...

haha..cmform selamat dari helmet

IMANSHAH said...

@abu muaz

dera mental dan fizikal

FaKArePa!n said...

ahahahah.. gelap gelita masa depan mak dia.. huh

Ahmad Haziq Azlan said...

mesti makcik tu menangis2 dalam tu

iKhRam said...

jgn lemas sudah... orang lemas kat air.. ni lemas dlaam tong..

Kalamhati said...

huhu saba jah..mau peluh pela mokcik dalam tu..lemas bulih..ni kira dera dh ni..hehe

Oasis said...

Hayoooo..camtu skali dibuatnya. Hahahaa

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wowww..HELMET dia...HEBAT!!!!

hafiz hafizol said...

satu dalam seribu nie.. org skunk mana nak nek moto dah.. haha

LadyBird said...

bekerjasama dan slaing memahami.. :D..
time susah sama2 tolong.. :D..
tolong sehabis daya.. :D hihihih.. bgs tul isteri dia.. jrg untuk dpt isteri yg sanggup berkorban seperti ini~.. bertuah tul suami die..

Hans said...

kesian ada
nak tergelak pun ada

Cik SHiNJU said...

Berkorban apa saje..

addinahumaira said...

Terlebih setia hingga sanggup didera tu

NaeBlog said...

tak lemas ke?

setia dan pengorbanan?

CIK TOM said...

ish cian akak tue...tue penyiksaan namanya...

a d i n said...

haha, sengal gile, xD

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget