WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Friday, October 14, 2011

JENIS - JENIS MOTOR

Jom sama-sama kita berkenalan dengan jenis-jenis motor yang ada kat atas muka bumi ini. Imanshah pun dah tak berapa ambil berat sangat pasal motosikal. Jenis-jenis baru di pasaran ni tak berapa mesra alam sangat lah. Yang Imanshah masih ingat HONDA C70, EX5 dan motorsikal Imanshah sekarang, LC. Yang lain memang tak berapa nak melekat di jiwa. Apapun kita layan JENIS-JENIS MOTOR ya.



Motor paling moden =  MODENAS
Motor ada hon = HONDA
Motor paling best = SUZUKI BEST
Motor paling bahaya = HURRICANE
Motor untuk ahli sukan = YAMAHA SPORT
Motor paling elegent = MODENAS ELEGENT
Motor ego = YAMAHA EGOS
Motor asyik menang je = MODENAS JAGUH
Motor paling tajam = MODENAS KRISS
Motor lagi tajam = MODENAS KRISS II
Motor untuk menteri = YAMAHA PASOLA
Motor untuk VVIP = MODENAS  ELIT
Motor paling seronok = EXCITE
Motor paling cute = COMEL
Motor paling berahi = PASSION
Motor paling jahat = BANDIT
Motor raksasa = DUCATI MONSTER
Motor paling best = SUZUKI BEST
Motor pandai karate = KAWASAKI NINJA
Motor Red Indian = TOMAHAWK
Motor cam terminator = ELIMINATOR
Motor paling kaya = GOLDWING
Motor paling lama = YAMAHA LAGENDA
Motor ada kelas = EX5 CLASS
Motor satu kelas = EX5 Class 1
Motor paling laju atas air = MOTOBOT
Motor boleh bercakap = MOTOROLA

sumber :FACEBOOK



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

11 GENTA RASA:

Eazy Izzuddin said...

wah ada category lagi tu..
best tu..
:D

Yatie Awang said...

akak pakai motor kris je

zarazueyin said...

motor yg boleh berckp = motorola
erk!hehe

~Insan Biasa~ said...

aiiyakkkk!!! hihih

narumi sakura said...

hahaha..naru pakai EX5..moto ade kelas gitu ewahh..

ade2mama said...

gielw..power beb heeeh

Abd Razak said...

Saya guna motor yang ada hon..:)

Cheq Sue said...

haipp.... *_*

AIEN NOT ALIEN said...

saya pakai motor paling lama... hehe

che mid said...

Emmm.. pasola tu nama menteri ke?... jgn lupa baca entri Che Mid hari ni.. utk korang..

IMANSHAH said...

@che mid

erm menteri pasola dalam citer bujang lapok yang tikar terbang zam-zam alakazam

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget